به گزارش ایرنا، غلامرضا دلگرم سه شنبه شب پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران افزود: داور اعتقاد داشت که توپ پس از برخورد با دست بازیکن ایرانجوان وارد دروازه حریف شده که این تصمیم اشتباه و مانع برد خانگی ایرانجوان شد.
وی بیان کرد: در بازی ایرانجوان و صبای قم نیز یک گل و پنالتی برای ایرانجوان گرفته نشد که با این رویه ایرانجوان متحمل ضررهای فراوانی می شود.
دلگرم ادامه داد: در این دیدار بازیکنان ایرانجوان با قلب خود بازی و هر چه در توان داشتند، رو کردند.
وی گفت: برای موفقیت تیم ایرانجوان تمام تلاش خود را بکار گرفتم اطمینان دارم بزودی درهای موفقیت روی این تیم گشوده می شود و به نتیجه دلخواه خود دست پیدا می کنیم.
دلگرم افزود: خود را در نتیجه تساوی برابر آلومینیوم اراک مقصر می دانم و باید برای بازی های آینده تمرکز بیشتری روی تیم خود داشته باشم.
وی بیان کرد: در تیم ایرانجوان باید رفته رفته تغییراتی لحاظ شود که در این بین میدان دادن به بازیکنان جوان را بطور جدی دنبال می کنیم.
دلگرم یادآور شد: در این دیدار نیز به 2 بازیکن جوان تیم از جمله حمیدرضا نادری میدان دادیم که نمایش قابل قبولی را ارائه کردند.
وی افزود: استرس رسیدن به برد بر تیم ایرانجوان حاکم شده و باید تلاش کنیم استرس بازیکنان را کاهش دهیم تا بتوانیم در بازی های آینده عملکرد بهتری از خود بر جای بگذاریم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.