به گزارش ایرنا، سرهنگ داریوش مردانی روز دوشنبه در نشست تعامل با اصناف شهرستان بمناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: بازاریان گناوه در تعطیلات نوروز امسال مشارکت و همکاری لازم با پلیس برای تامین امنیت و نظم از خود نشان دادند به گونه ای که در این ایام میزان جرائم نسبت به سال قبل آن 24 درصد کاهش یافت.
وی اظهارکرد: از بازاریان انتظار داریم که همکاری و تعامل خود را با پلیس بویژه درزمینه مسایل ترافیکی، سدمعبر و دستفروشان بیشتر کنند.
فرمانده انتظامی گناوه با ارایه گزارشی از عملکرد یکساله این نیرو ، گفت: میزان جرائم امسال در سطح این شهرستان در مقایسه با سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گناوه گفت: با بررسی های به عمل آمده میزان رضایتمندی مردم از خدمات و عملکرد پلیس این شهرستان در سطح خوبی گزارش شده است.
حجت الاسلام موسی حاجتمند افزود: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مردمی و ولایتمدار حافظ امنیت و آرامش جامعه اسلامی است و این افتخاری است که نصیب همه نمی شود.
دراین نشست نمایندگان اصناف و بازاریان به مسایل و مشکلات حوزه های خود پرداختند.
بازار گناوه از بازارهای معروف در جنوب کشور است که درطول سال مسافران و گردشگران زیادی برای خرید به این منطقه در شمال استان بوشهر عزیمت می کنند.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.