به گزارش ایرنا، سیامک گودرزی چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان بوشهر افزود: در این راستا تاکنون نشست های متعددی با مسئولان وزرات نفت برگزار شده که امیداوریم با به نتیجه رسیدن آن در قالب صدور رای دیوان عدالت اداری شاهد رونق وضعیت اقتصادی نشریات کشور باشیم.
وی یادآورشد: در این راستا مقرر شده که شرکت های که بیش از 50 درصد سهام آنها دولتی است آگهی های آنها بعنوان آگهی دولتی قلمداد و نحوه توزیع آنها به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شود.
گودرزی گفت: برای در اختیار گرفتن نحوه توزیع آگهی های دولتی زیر مجموعه وزارت نفت مستندات خود را کامل و ایرادت فراروی آن نیز برداشته شد تا بتوانیم شاهد یک اقدام اساسی برای توزیع عادلانه آگهی ها باشیم.
وی ادامه داد: توزیع نامطلوب آگهی های دولتی ، شتاب در صدور مجوز نشریات و خارج شدن برخی از شرکت های دولتی بدلیل اجرای سیاست خصوصی سازی شمار و حجم آگهی های دولتی را نحیف که منجر به کاهش سهم آگهی نشریات شده است.
وی تاکید کرد: نحوه و میزان توزیع آگهی های دولتی تا مرداد ماه امسال در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درج شده و مسئولان رسانه می توانند برای اطلاع از چگونگی توزیع آگهی های دولتی استان خود به آن مراجعه کنند.
گودرزی با اشاره به اینکه در استان ها نشریات محلی و استانی در اولویت قرار دارند عنوان کرد: تقسیم عادلانه آگهی ها، همکاری و همدلی همه عوامل در این بخش را می طلبد که باید به آن جامعه عمل پوشانده شود.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.