به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام عبدالرضا سروستانی روز دوشنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان معارف و علوم اسلامی دلوار افزود: با توجه به شرایط حساس امروز مردم ایران همچون دوران دفاع مقدس باید نسبت به دسیسه های دشمن هوشیار باشند و با حضور آگاهانه خود در صحنه های مختلف خط بطلانی بر دسیسه های استکبار جهانی بکشند.
وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به ‌عنوان یک قدرت بلا منازع نقش خود را ایفا کرد و درخت انقلاب چنان تنومند شده که بر کشورهای مستضعف و مسلمان سایه افکنده است.
سروستانی اظهار کرد: 31 شهریور مصادف با آغاز تهاجم ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به سرکردگی استکبار جهانی و برگرفته از نهضت حسینی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: وقتی استکبار جهانی و هم پیمانانش بویژه رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای غربی مستعمره خود یعنی حکومت ستمشاهی ایران را از دست دادند جنگ نیابتی را به سرکردگی صدام و حزب بعث علیه نظام اسلامی آغاز کردند.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس با تصور اینکه انقلاب نوپای ایران در کمترین زمان ممکن شکست می خورد با تمام توان ازرژیم بعث در بخشهای سیاسی، نظامی و تبلیغاتی حمایت کرد.
سروستانی افزود: دشمنان ایران اسلامی غافل از این بودند که نظام اسلامی با پایه های معنوی توانمند بنا نهاده و براساس خدامحوری و اعتقاد لازم به نصرت ها و وعده های ارزشمند الهی دفاع جانانه خود را آغاز و با تمام توان با تکیه بر قدرت معنوی و وابسته نبودن به بلوکهای شرقی و غربی در مقابل متجاوزان ایستاد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: مردم شجاع و ولایتمدار ایران با داشتن رهبری الهی با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی و افتخارهای زیادی خلق کردند.
وی افزود: امام (ره) با صدور فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی هشت سال جانانه در مقابل همه قدرت های جهان ایستاد به گونه ای که دشمن به عقب رانده شد و مناطق ارزشمندی که در اختیار دشمن قرار گرفته شده بود پس گرفته شدند.
سروستانی ادامه داد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جوانان با ایثار و مقاومت و نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.