به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: رئیس جمهوری در سازمان ملل با مواضع انقلابی خود پاسخ محکمی به سخنان گستاخانه ترامپ داد که این موضع ارزشمند و جای تقدیر دارد.
وی اظهارکرد: سخنان سخیف و ابلهانه ترامپ برعلیه نظام و ملت ایران در سازمان ملل ناشی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران، پیشرفت و اقتدار کشور و عصبانیت آنان از شکست های پی در پی طرح و برنامه های آنها در منطقه خاورمیانه از جمله سوریه، لبنان و عراق است.
امام جمعه گناوه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس گنجیه ای گرانبها برای قشرهای مختلف جامعه است که باید دستاورد و ارزش های آن دوران به خوبی به نسل آینده انقلاب بازگو شود.
وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی گرانبها برای بازخوانی تلاش ایثارگران میهن انقلاب اسلامی است که جانانه در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و حماسه آفرینی کردند.
رکنی حسینی گفت: به برکت خون شهدای والامقام و استقامت خانواده های این عزیزان و ملت غیور، نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه های دفاعی حرف اول را در جهان و منطقه می زند.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی ازمنکر افزود: هدف اصلی قیام امام حسین (ع) ترویج و نهادینه کردن این دو فریضه الهی بود و نباید نسبت به آنها بی تفاوت بود.
نمازگزاران گناوه ای در پایان نمازجمعه به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همگام با دیگر نقاط کشور در پاسخ به سخنان گستاخانه و سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت و نظام از مصلای جمعه تا چهار راه بنیادشهید و امور ایثارگران در راهپیمایی اعتراض آمیز شرکت کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی یکپارچه با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل ، آمریکا ظالم است، اسرائیل غاصب است، سخنان ترامپ را محکوم و تنفر و انزجار خود را از سیاست های ظالمانه آمریکا ابراز داشتند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/6047** خبرنگار: نعمت الله بهروزی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.