کریم علی حسنی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهارداشت: در مبارزه با صید ممنوع ترال که توسط شناورهای متخلف در آب‌های استان بوشهر و شهرستان دیر خارج از فصل صورت می‌گیرد،  اقدامات و برخوردهای خوبی از طرف دادستانی شهرستان و نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی شده‌است.

وی اضافه کرد: طرح تعریض جاده ساحلی دیر به سمت بردخون یکی از مطالبات اجتماعی مردم است که اکنون در مرحله اقدام و پیگیری قرار دارد.
فرماندار دیر افزود: مشکل زمین مردم در منطقه خورخندل یکی از خواسته‌های اصلی مردم است که باید حل شود و کمبود نیروی نقشه بردار در اداره ثبت اسناد برای رسیدگی به کار مردم در ثبت اراضی باید برطرف شود.

علی حسنی بیان کرد: در دهه فجر امسال ۹۶ میلیارد تومان پروژه افتتاحی و اجرایی در شهرستان داریم  و یکی از برنامه خوب ستاد دهه فجر نشست صمیمی مردم روستا با مسئولان است که به مشکلات روستاها رسیدگی می‌شود.

فرماندار دیر با اشاره به انتخابات دوم اسفند گفت: امانت داری، امنیت و شفافیت سرلوحه کار خود قرارداده و همه باید تلاش کنند تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

وی افزود: مردم وفادار به نظام اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان خواهند داد که به نظام اسلامی وفادارهستند.

رئیس دادگستری شهرستان دیر گفت: رسیدگی شبانه روزی به پرونده‌ها در شعبه‌های دادگستری دیر دستاورد خوبی است.

عیسی نوشاد افزود: برخی از پرونده‌ها در حوزه حقوقی بین اداره‌ها طرح می شودکه امیدوارم با اجرای طرح کاداستر این مشکل برطرف شود.

وی گفت: همکاران در دادگستری شهرستان با حوصله و خوش نامی به پرونده‌های مردم رسیدگی می‌کنند.

رئیس دادگستری شهرستان دیر بیان کرد: در ۶ ماه گذشته سه پرونده مواد مخدر کشف شده‌ و دستگاه قضایی برخورد جدی و بازدارنده داشته‌است.

وی گفت: جاده ساحلی دیر به سمت بردخون خطرناک است و بیکاری جوانان و طلاق از دیگر آسیب‌های اجتماعی شهرستان است که همایش ریش سفیدان و متنفذین برای پیشگیری از جرایم بسیار نتیجه بخش است که این طرح در دستور کار قراردارد.

نوشاد در ارتباط با انتخابات دوم اسفند و راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انتخابات دوم اسفند اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است که بسیار حساس و مهم است و مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری فعال و گسترده داشته باشند.

وی تشکیل سپاه پاسداران، استقامت مردم در برابر استکبار جهانی، دفاع از آرمان های فلسطین و تجدید حیات اسلام و ولایت مطلقه فقیه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.