خانواده تنها شهید انقلاب اسلامی درشهرستان کنگان تجلیل شد 

همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام (ره) به میهن، جمعی از مسئولان محلی با حضور بر سر قبر شهید سید حسن هاشمی ضمن ادای احترام به تنها شهید انقلاب اسلامی در شهرستان کنگان از خانواده این شهید تقدیر کردند.

امام جمعه کنگان روز شنبه در این آیین گفت: فرهنگ تکریم و قدردانی از صبوری و ایثارگری خانواده شهدا بویژه شهدای انقلاب، نیازمند تقویت و گسترش در فضای عمومی جامعه است.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره والای خون مطهر شهیدان است و تکریم و تعظیم خانواده شاهد سیره امام و رهبری فرزانه انقلاب است.

وی اضافه کرد: تداوم راه شهدای انقلاب بهترین اقدام برای پاسداشت شهدا است.

امام جمعه کنگان: سیادت و بانی مسجد و حسینیه بودن را از افتخارها شهید هاشمی عنوان و بر ضرورت تاسی به سیره شهدا بویژه در حوزه معنویت تاکید کرد.

در این مراسم از خانواده شهید هاشمی تجلیل شد.

زنگ انقلاب در کنگان نواخته شد

فرماندار کنگان در جمع دانش‌آموزان مدرسه هدایت با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام امت عصر جدید و همراه با امید را برای ملت ایران و آزادگان عالم همراه داشت.

سید علی پاکنژاد افزود: گرامیداشت این روز و یادآوری خاطرات شورآفرین ۱۲ بهمن برای نسل نوجوان و جوان ضروری است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با ظهور خود تحولی عظیم را در جهان ایجاد کرد و معادلات جهانی را برهم زد.

فرماندار کنگان یادآور شد: باید در دهه فجر مجاهدت‌ها و تلاش های اقشار مختلف مردم بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در همراهی و اطاعت از امام امت و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بازگو شود.

رژه هیات موتورسواری کنگان اجرا شد

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) به میهن اسلامی ده‌ها موتورسوار عضو هیات موتورسواری شهرستان کنگان با همراهی خودرو نیروی انتظامی با حمل پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی و نصب تصاویر مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) در کنگان مسیر اداره ورزش و جوانان تا حسینیه شهید هاشمی را رژه رفتند.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: هدف از این کار گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام راحل و ادای احترام به ساحت مقدس شهدا بویژه شهید سید هاشمی تنها شهید انقلاب اسلامی در شهرستان بود.

عبدالحسین حسین پور با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: امروزه وظیفه همه پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید دستاوردهای آن را برای رهایی مسلمانان به جهان صادر کنیم.

وی افزود: ورزشکاران در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش موثری داشته و دارند.

۷۲۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.