غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: مجریان، شرایط برگزاری انتخابات قانونمند، رقابتی و سالم را در چارچوب قوانین و مقررات انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان  فراهم تا مردم با شور و نشاط و باشکوه‌تر از دوره‌های گذشته مشارکت کنند.

وی اظهار داشت: استفاده از امکانات دستگاه‌های عمومی دولتی و غیردولتی که با اهداف تبلیغاتی باشد، ممنوع است.

مهرجو گفت: اولین راهبرد در امر انتخابات صیانت از آرای مردم است و هر کسی انتخاب شد برحسب قانون  و قانون‌مداری ملاک  و مدنظر است.

فرماندار گناوه ادامه داد: مجریان انتخابات، قانون و قانون‌مداری را اصل و سرلوحه کاری خود قرار داده و دستگاه‌های اجرایی طبق ماده ۱۲ قانون انتخابات همکاری لازم با ستاد انتخابات بویژه در زمینه در اختیار قرار دادن امکانات،  نیروی انسانی و تجهیزات داشته باشند.

وی افزود: با فضای تعامل و همدلی که در شهرستان گناوه وجود دارد، یک انتخابات باشکوه برگزار خواهد شد.

فرماندار گناوه  ادامه داد: دشمن پس از ناکامی‌های عدیده با استفاده از طرق مختلف بدنبال ناامیدکردن مردم است که باید با وحدت و  ارایه خدمات مطلوب به ولی نعتمان انقلاب، اعتماد و امیدواری آنان به نظام دوچندان شود.

مهرجو گفت: اگر مردم بدانند مدیر یا مدیران دلسوزانه کار می‌کنند، در محدودیت‌ها و نارسایی‌ها کمک آنان خواهند کرد.

فرماندار گناوه با گرامیداشت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان افزود: این روز به عنوان روزی پر فروغ در تاریخ انقلاب است و باید تلاش کنیم که هرچه باشکوه‌تر برگزار تا برگ زرین دیگری در کارنامه مردم این شهرستان ثبت و منظور شود.

وی بیان کرد: باتوجه به قرار گرفتن در هفته پدافند غیرعامل ، برای دستگاه‌های اجرایی الزام‌هایی تعیین شده که باید آنان را رعایت کنند.

وی گفت: فلسفه و حکمت بحث پدافند غیرعامل که در کشورهای دیگر به عنوان دوبال غیرنظامی و دفاع مدنی یاد می‌کنند در کشور ما نیز در زمینه پیشگیری و صیانت از زیرساخت‌ها و منابع مردم بکار گرفته تا  به حفظ سرمایه مردمی کمک شود.

مهرجو بیان کرد: آموزش در بحث پدافند غیرعامل اصلی‌ترین رکن آن است که باید توجه ویژه از جمله در مدارس و دانشگاه‌ها بویژه در این هفته داده شود.

وی گفت: در  پدافند غیرعامل باید با اقدام‌های تبلیغاتی و فرهنگ‌سازی توجه مردم را به آن معطوف و با رعایت کردن الزام‌های تعیین شده توسط دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در شرایط بحرانی مردم را نجات و از منابع آنان صیانت کنیم.

فرماندار گناوه با تقدیر از متولیان موکب‌ها و دست اندرکاران پیاده‌روی بزرگ اربعین افزود: شهرستان گناوه با استقرار ۱۱ موکب بین راهی و در کربلا گام‌های موثری در خدمات رسانی به زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برداشت.

امام جمعه گناوه گفت: پیاده روی اربعین امسال به رغم تلاش های دشمنان به نحو شایسته و  زیباترین شکل با همدلی، وحدت،  تکریم و احترام زائران و همکاری تمامی دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی و اجرایی و مردم برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی با بیان اینکه  نقش همه مسئولان نظام در عظمت اربعین ستودنی است، افزود: دولت تدبیر و امید با اقدام بسیار ارزشمند در حذف روادید باعث شد تا زائران بیشتری نسبت به گذشته مشتاق و روانه کربلا شوند.

وی اظهارداشت: شهرستان گناوه از دریای بیکران حسینی بی‌بهره نماند و با اقامه عزاداری و مجالس، ۱۱ موکب نیز دایر و به بهترین وجه به زائران خدمات ارایه شد.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب است که باید هرچه باشکوه گرامی داشته شود.

امام جمعه گناوه گفت:  پدافند غیرعامل نیازمند جامعه و نقش بسزایی در برابر  تهاجم نرم و فرهنگی دشمن دارد.

وی افزود: پدافند غیرعامل در تمام عرصه‌های کشور از جمله حفاظت از زیرساخت ها و آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی می‌کند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.