سردار رمضان زیراهی روز سه‌شنبه در آئین سی و دومین سالگرد شهدای خلیج فارس افزود:  سردار شهید نادر مهدوی و دیگر جوانان همرزمش در مهرماه سال ۱۳۶۶در نبردی مستقیم با منفجر کردن یکی از بالگردهای متجاوز آمریکایی بر فراز خلیج فارس آنان را تحقیر کردند و برگ زرینی در تاریخ مقاومت ملت ایران به ثبت رساندند.
وی اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه در برهه حساسی از دفاع مقدس با انجام عملیات‌های مهم و حساس در مقابل  بلوک شرق و غرب ایستاد و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید.
زیراهی ادامه داد: شهید مهدوی و همرزمانش در عین مظلومیت ولی با پایداری و پایمردی حماسه آفریدند و بینی استکبار جهانی را به خاک مالیدند.

 فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یادآور شد: استکبار جهانی در زمان جنگ تحمیلی با ناوهای غول پیکر خود می‌خواست اراده ملت ایران را بشکند اما با همت و مردانگی جوانان این سرزمین غرور او در خلیج فارس لگدمال شد.
وی اظهارداشت: رویارویی مستقیم جوانان این سرزمین در خلیج فارس با استکبار جهانی آزمون اراده ها بود که ملت ایران با سربلندی آن را پشت‌سر گذاشت و تا امروز دشمن با همه امکانات و تجهیزاتی که دارد جرات تعدی به آب‌های این سرزمین را ندارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: حماسه سازان خلیج فارس با پیروی از امر ولایت و در راه اسلام با گذشت از جان خود به ملت ایران آبرو دادند.
یکی از استادان حوزه و دانشگاه گفت: شهدای خلیج فارس با شهادت خود ابهت پوشالی آمریکا را شکستند و امروز دیگر کسی استکبار جهانی را قدرت مطلقه جهان نمی‌داند.

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری افزود: شهدا با ایثار بر سر عهد و پیمان الهی خود ایستادند امروز مسئولان نیز باید بر سر عهد و قرار خود با خدا بمانند و به مردم خدمت خالصانه کنند.

وی بیان کرد: اگر امروز می‌خواهیم در جنگ اقتصادی، سیاسی و علمی پیروز شویم باید سر قرارمان با خدا باشیم.
ماندگاری اضافه کرد: دشمن می‌خواهد با تبلیغ سوء در فضای مجازی و حقیقی اعتقاد مردم را به ولایت فقیه متزلزل کند در این شرایط حساس باید زیر سایه ولایت ایمان، مجاهدت و مقاومت داشته باشیم و در رکاب ولایت نه جلوتر برویم و نه عقب بمانیم.
ماندگاری افزود: تنها راه‌حل برای مقابله با مانع تراشی و تهدید دشمن مقاومت است.

در این آئین از خانواده شهدای خلیج فارس تجلیل شد.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.