فرماندار گناوه روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت گفت:  خدمات و عملکردهای زیادی توسط ادارات در طول انقلاب بویژه در دولت تدبیر و امید  ارایه شده که باید به مردم بصورت شفاف و مستمر  اطلاع رسانی کنند.

سیدعلی پاک نژاد افزود:  اصحاب رسانه در شهرستان گناوه همواره در کنار مسئولان هستند و اگر خدماتی به مردم صورت گرفته از پشتیبانی این قشر پرتلاش بوده  و هر جا حضور دارند بهتر می‌توان عملکردها را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در مدت ۳ سال اخیر طرح‌های گسترده‌ای در سطح این شهرستان انجام  شده‌است، اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی پل خور گردشگری، جاده گناوه – میشان، گناوه –گوره- گچساران، جاده ساحلی بندریگ به گناوه، افتتاح مدرسه ۱۰ کلاسه شهید تیموری، شش کلاسه شهید احمد زاده چاهبردی، افتتاح ۷ چمن مصنوعی شهرداری، طرح های عمران شهری و روستایی از جمله این طرح هاست.

فرماندار گناوه اضافه کرد: در سال ۹۶  عملیات اجرایی مجموعه بندری ریگ، افتتاح پلاتو فرهنگ و ارشاد اسلامی، کلنگ زنی خانه‌های بهداشت، برق رسانی، مخابرات و گازرسانی انجام شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به واحدهای صنعتی برای اولین بار توسط  دولت تدبیر و امید در استان بوشهر  انجام شده است، افزود:  ۹۸ درصد شهرستان گناوه گازکشی شده که امیدواریم تا دهه فجر امسال مابقی انجام شود.

پاک نژاد اظهارداشت:  فاز اول جاده ساحلی، تالار استاد بهزاد که مبلغی از آن توسط خیر و مابقی توسط دولت و از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین شد، مجتمع رفاهی فرهنگیان،  ورزشگاه شماره ۲ گناوه، خوابگاه ورزشکاران نیز از طرح های افتتاحی سال گذشته در این شهرستان است.

وی گفت: افتتاح راه گناوه – دیلم با اعتبار بیش از  ۱۲۶ میلیارد تومان  از اعتبارات ملی از طرح های مهم در حوزه راه‌های شمالی استان بوشهر است.

فرماندار گناوه به مهم‌ترین طرح های اقتصادی اشاره کرد و افزود:  عملیات اجرایی شهرک پرورش میگوی رودشور از بزرگترین شهرک‌های شیلاتی در سطح کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: احداث شهرک‌های کشاورزی در شهرستان گناوه در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار گناوه افزود:  شهرک کشاورزی ۱۶ هکتاری در روستای بینک و ۲ شهرک کشاورزی ۵۰ و ۷۰ هکتاری در روستای محمدی و گوابین و شهرک‌های کشاورزی در روستاهای چهارمحال، چهاربرج و مال محمود پیش بینی شده است.

وی گفت: برای اولین بار کارخانه جوجه کشی و بزرگترین کشتارگاه طیور که از طرح های مهم اقتصادی استان بوشهر است و  اشتغال زایی ۱۰۰ نفر را فراهم می‌کند در این شهرستان در  دست اجراست.

پاک نژاد اظهار داشت: افزایش تخت های آی سی یو، افتتاح مرکز ترمیم زخم شمال استان بوشهر در بیمارستان سوانح سوختگی گناوه و  ساختمان اداری بیمارستان از خدمات صورت گرفته در حوزه بهداشت ودرمان این شهرستان است.

فرماندار گناوه گفت: از مجموع ۵۴۲ واحد مسکن مهر که از قبل باقی مانده بود و  نیاز به بازسازی داشت ۴۷۵ واحد تحویل داده شد و ۷۰ واحد هم دارای پیشرفت فیزیکی بالا هستند که امیدواریم  هرچه سریع تر به بهره‌برداری برسد.

پاک نژاد گفت: برای هفته دولت امسال نیز طرح هایی در حوزه‌های مختلف با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: در کنار اجرای این پروژه‌ها و برنامه‌های جانبی اقدامات خوبی انجام گرفته که از جمله آن  برنامه های نشاط اجتماعی، کارگاه کارآفرینی، نشست با اقشار مختلف مردم است.

وی گفت: در آستانه ماه محرم  همه مدیران دستگاه های اجرایی در برنامه های این ماه شرکت و در میان مردم حضور یابند.

در این نشست  مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود را در دو محور اشتغال زایی و عمرانی ارایه و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.