به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند پنجشنبه در نشست با مسئولان سازمان نظام دامپزشکی با تبریک هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با اشاره به نقش مهم محیط زیست در توسعه و پیشرفت اظهار داشت: فعالیت سازمان نظام دامپزشکی به عنوان نهاد مردمی سبب افزایش بهره‌وری می‌شود که این سازمان تاکنون به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است.
وی یادآورشد:برای سرعت بخشی در ارائه خدمات و گره گشایی از مشکلات ضرورت دارد فعالیت‌های دولتی به بخش خصوصی و مردمی واگذار شود.
استاندار بوشهر اظهارداشت: هر چه کارهای دولتی به مردم واگذار شود ضمن رشد بهره‌وری، فساد کاهش می‌یابد و سبب افزایش خدمات به جامعه هدف می‌شود.
گراوند گفت:برطرف کردن مشکلات جامعه به ویژه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران باعث رونق و پویایی اقتصاد می شود.
وی افزود: عزم دولت واگذاری امور مختلف به مردم است چرا که تشکل‌های مردمی نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت و گره‌گشایی از مشکلات دارند.
استاندار بوشهر اضافه کرد:توسعه زیرساخت‌ها در عرصه تولید، کارآفرینی و اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت برنامه‌های نماینده عالی دولت در این استان قرار دارد.
گراوند با اشاره به نقش مهم محیط زیست در توسعه و پیشرفت اظهارداشت: توجه به حفاظت محیط زیست رسالت همگانی است چرا که حیات انسانی و پیشرفت جامعه به این مهم برمی‌گردد .
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.