*بوشهر
امام جمعه موقت بوشهر گفت: سمت و سوی همه برنامه نهادها، سازمان ها و مجموعه نظام باید خدمت صادقانه به مردم و محرومان باشد زیرا این عرصه سنگر نخست مقابله با دشمن است
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: اگر کسی قصد ایستادگی در برابر دشمن را دارد خدمت به مردم نخستین گام برای تحقق این مهم است.
وی با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: آنچه باعث خلق این حماسه شد بصیرت، دشمن شناسی، و وقت شناسی بود.
جمالی افزود: جریان فتنه که طراحی خارج از مرزها بود با هدف براندازی و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته بود.
وی اظهار داشت: مردم با حضور خود نشان دادند که عوامل شکل گیری فتنه 88 در خارج از کشور سخت در محاسبات و برنامه ریزی های خود اشتباه کردند.
جمالی بیان کرد: فتنه و دشمنی دشمنان هیچگاه تمامی ندارد و تنها راه مقابله با آنها بصیرت، دشمن شناسی و داشتن روحیه شهادت طلبی و مقاومت است.
جمالی یادآور شد: در سایه مقاومت بود که آمریکا امروز با ذلت و خواری تصمیم به خروج نیروهای خود از سوریه گرفته است.
7212

* گناوه
امام جمعه گناوه گفت: گرامیداشت حماسه 9 دی همه ساله پیام هایی دارد که ارتباط وسیع و پیوند ناگسستی مردم با نظام و ولایت و کمک به مطالبه های مردم توسط مسئولان از مهم ترین آنها در سال جاری است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: مردم ایران در طول 40 سال از عمر باشکوه انقلاب همواره در کنار نظام و ولایت بوده اند و باید تلاش کنیم تا آنان از نظام و انقلاب دلسرد و ناامید نشوند که آرزوی دشمن است.
وی اظهارداشت: پیروی و تبعیت محض از ولایت فقیه و همدلی و وحدت اقشار مردم رمز موفقیت کشور در برابر دسیسه های دشمنان است.
امام جمعه گناوه گفت: مردم با حضور پرشور در 9 دی 88 حماسه ای بی نظیر همانند سال 57 که به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید خلق و با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
وی افزود: هدف فتنه گران و دشمنان در سال 88 به بهانه تقلب انتخابات نبود بلکه تضعیف اصل نظام و انقلاب و بازی کردن با حادثه کربلا و عاشورا بود.
امام جمعه گناوه گفت: باتوجه به اینکه فشارها و تحریم های آمریکا باهدف نارضایتی ایجاد کردن بین مردم است، نباید با سوء مدیریت ها اجازه دهیم به دشمنان کمک شود تا نقشه های خود را پیاده کند.
وی اظهارداشت: باید بپذیریم که بعضی مدیریت ها در کشور ضعیف است که نمونه آن موضوع توزیع نفت سفید در استان بوشهر است و برای مردم به یک معضل تبدیل شده است.
رکنی حسینی گفت: اگر بناست تصمیمی در کشور در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت گرفته شود بدین معنا نیست که در همه نقاط ایران نظیر شهرستان گناوه که 20 لیتر نفت برای وسایل گرمایشی خود نیاز دارند اعمال و بطور یکسان درنظرگرفته شود.
وی افزود: اگرچه دولت هزینه های زیادی برای لوله کشی گاز در اقصی نقاط کشور کرده اما خیلی از خانوارها دراین شهرستان توان پرداخت هزینه های گازکشی را ندارند و در فصل سرما نباید در تامین نفت با مشکل جدی مواجه شوند.
امام جمعه گناوه به دستور ترامپ رئیس جمهوری درخصوص خروج نیروهای آن کشور در برخی کشورهای مناطق همسایه ایران اشاره کرد و گفت: شکست آمریکا در کشورهای مسلمان منطقه یکی از علل خروج آنان است.
6164

* کنگان
امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت: 9 دی تجلی بصیرت و اثبات وفاداری امت به ولایت و نظام دینی بود.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندر کنگان افزود: ملت انقلابی و مومن ایران اسلامی در 9 دی ثابت کردند دین، ارزش های دینی و نظام مبتنی بر دین خط قرمز آنهاست و اجازه نخواهد داد کسی ارزش ها را مخدوش کنند.
وی بیان کرد: ملت ایران در 9 دی با شور و شعور انقلابی، حضور حماسی، دشمن و زمان شناسی و غیرت مندی از ولایت و نظام دینی دفاع کردند و بحق این روز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.
خطیب جمعه ضمن دعوت از عموم مردم به حضور در مراسم نکوداشت 9 دی در مصلای کنگان گفت: فتنه 88 خطای نابخشودنی طمع کاران و دست نشاندگان استکبار جهانی بود که با حضور ملت بصیر انقلابی دندان طمع شان کشیده شد.
امام جمعه کنگان با تسلیت ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی شاهرودی (ره) و با تجلیل از مقام شامخ علمی ایشان و سوابق خدماتی و انقلابی بیان کرد: اخلاص، مجاهدت بزرگ علمی، تلاش بی وقفه در حوزه دین و انقلاب اسلامی از ویژگی های بارز این یار و خادم نظام و دین بود.
محمودی با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) و نمایش سلاح های نظامی تولید داخل گفت: پیام این رزمایش برای همسایگانی که توطئه نمی کنند صلح و دوستی و برای توطئه گران و دشمنان نظام بویژه استکبار جهانی این است که کوچکترین اشتباه تاوان سختی برای آنها بدنبال خواهد داشت.
وی با تبیین اهداف آمریکا برای مقابله با جریان مقاومت در منطقه و حمایت از سران مرتجع عرب گفت: به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت در دنیا در حال پیشروی و استکبار در سراشیبی سقوط است.
6043/7208
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.