به گزارش ایرنا، بهروز قره بیگی دوشنبه شب در آئین تکریم و معارفه سرپرست گمرک منطقه ویژه اقتصادی 2 بوشهر افزود: گمرک در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی همواره رونق تولید و تقویت صادرات را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.
وی یادآور شد: هم اکنون سه منطقه ویژه اقتصادی شامل منطقه ویژه اقتصادی 1 و 2 بوشهر و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در استان وجود دارد که گمرک در حال ارائه خدمت در این مناطق است.
قره بیگی تاکید کرد: مناطق ویژه برای کمک به تولید و رونق اشتغال، توسعه صادرات و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی ایجاد شده است.
وی یادآورد شد: هم اکنون ظرفیت های بسیار خوبی برای صادرات از مناطق ویژه استان بویژه منطقه ویژه اقتصادی 1 و2بوشهر وجود دارد که بنگاه های اقتصادی مستقر در این مناطق می توانند از خدمات گمرکی آن استفاده لازم را ببرند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: هم اکنون 170 شرکت خدماتی و تولیدی ثبت شده در این منطقه فعالیت دارند که زمینه اشتغال یکهزار نفر را فراهم کرده اند.
حسین نامور افزود: تعامل میان گمرک و مدیریت منطقه یک اصل مهم برای تسریع امور و رضایتمندی سرمایه گذاران و مراجعان منطقه به شمار می رود.
در این آئین با تقدیر از محمدرضا بستانی، امرالله دهقانی به عنوان سرپرست جدید گمرک منطقه 2 بوشهر معرفی شد.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.