مصطفی رامشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در یک سال گذشته افزون بر 800 فقره اظهارنامه وارداتی و صدور گواهی انطباق کالا با استاندارد ملی درشهرستان کنگان صادر که بیش از 700 مورد از آن کالای ملوانی و مابقی تجاری بوده است.
وی اضافه کرد: در این مدت سه فقره کالا در بندر کنگان مغایر با استاندارد ملی شناخته شد.
این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین یک واحد تولیدی به علت رعایت نکردن الزامات استاندارد و 6 مجموعه بازی نیز در شهرستان کنگان به نداشتن گواهی بهره برداری مهر وموم شد.
رئیس اداره استاندارد کنگان به ساخت و سازهای بناهای چند طبقه در این شهرستان بویژه شهر کنگان اشاره کرد و ادامه داد: در یکسال گذشته علاوه بر صدور 32 گواهی بهره برداری از آسانسور، 11 مورد بازرسی از آسانسورها صورت گرفته است که انتظار می رود شهرداری و مردم در این زمینه همکاری بیشتری با اداره استاندارد داشته باشند.
رامشی، 120 مورد بازرسی فنی و نمونه برداری از واحدهای تحت پوشش، 450 نفر ساعت آموزش کارکنان و مدیران کنترل کیفیت، ترویج فرهنگ و استفاده از استاندارد در قالب بازدید 105 دانش آموز از این اداره و توزیع یکهزار جلد کتابچه آموزشی و تدوین چهار استاندارد ملی را از دیگر فعالیت های اداره استاندارد شرستان کنگان در یک سال گذشته عنوان کرد.
7208/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.