به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه روز یکشنبه در آیین نمادین بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت در دبیرستان دخترانه عترت این شهرستان افزود: سال تحصیلی جدید با توجه به تقارن با ماه محرم بر اساس مصوبه شورای آموزش وپرورش این شهرستان با شعار مهر حسینی و عاشورایی آغاز می شود.
سیدعلی پاک نژاد با بیان اینکه دوران دانش آموزی بهترین روزهای زندگی انسانها به شمار می آید که باید قدر چنین ایامی را دانست، گفت: درس ایثار و مقاومت و شهادت با تاسی از امام حسین (ع) را در بین دانش آموزان باید نهادینه کنیم.
وی اظهارداشت: در دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش نگاه خاصی شده و در این ارتباط 2 طرح مهم شامل تالار فرهنگی و هنری استاد بهزاد با مشارکت خیر استاد بهزاد بهزادی و مرکز رفاهی فرهنگیان که از نیازهای مبرم این شهرستان بود در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
امام جمعه گناوه گفت: دین مبین اسلام تاکید و توجه ویژه ای به کسب علم و دانش اندوزی دارد.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: درحالیکه در فضای جامعه القا می شود که علم ارزشی ندارد اما از دیدگاه اسلام و عقل، علم چراغ راه و هدایت انسان به شمار می آید و باید دانش آموزان قدر آن را بدانند.
مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: 18 هزار و 800 دانش آموز در 176 مرکز و آموزشگاه این شهرستان در سال تحصیلی 97-98 راهی کلاس درس می شوند.
اسکندر احمدی افزود: مجموعه آموزش وپرورش این شهرستان به منظور آماده کردن مدارس در طول تابستان مشغول فعالیت بود تا دانش آموزان بتوانند بدون دغدغه سرکلاس های درس حاضر شوند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 103 هزارنفر جعیت است.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.