پارسایی اظهار داشت: آخرین جلسه فراکسیون روز چهارشنبه (25 مرداد ماه) بعد از جلسه صحن علنی برگزار و جمع‌بندی نهایی بر اساس شاخص‌های تعریف شده و برنامه های ارایه شده، اعلام می‌شود.

به گزارش جماران؛ سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به برنامه‌های وزرای پیشنهادی در فراکسیون امید، گفت: جمع‌بندی نهایی بر اساس شاخص‌های تعریف شده و برنامه های ارایه شده در آخرین جلسه فراکسیون روز اعلام می‌شود.

بهرام پارسایی در توضیح جلسه امروز ( شنبه 21 مرداد ماه) فراکسیون امید با تعدادی از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، گفت: این جلسه از ساعت 7 صبح با حضور عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی آغاز و در ادامه آقایان سید علیرضا آوایی وزیر پیشنهادی دادگستری، بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت، محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی سیاست و امور خارجه، سید محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات و سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان تا پیش از ظهر برگزار  شد.

جمع‌بندی نهایی فراکسیون امید درباره وزرای دولت دوازدهم چهارشنبه اعلام می‌شود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزرای پیشنهادی هر کدام برنامه های خود را ارایه و نمایندگان نیز انتظارات خود درباره وزارتخانه، مشکلات مردم و برنامه های پیشنهادی را مطرح کردند، این جلسه در عصر امروز و فردا (یکشنبه 22 مرداد ماه) قبل از جلسه صحن علنی و بعد از اتمام جلسات کمیسیون های تخصصی و دوشنبه ( 23 مرداد ماه) ادامه خواهد داشت تا تمامی وزرا برنامه های خود را ارایه و نمایندگان نیز سوالاتشان را از آنها بپرسند.

وی افزود: آخرین جلسه فراکسیون روز چهارشنبه (25 مرداد ماه) بعد از جلسه صحن علنی برگزار و جمع‌بندی نهایی بر اساس شاخص‌های تعریف شده و برنامه های ارایه شده، اعلام می‌شود.

ارزیابی بدون چالش برنامه وزرای پیشنهادی نفت، دادگستری، بهداشت، امور خارجه، اطلاعات و راه

پارسایی در توضیح برنامه های وزرای پیشنهادی ارایه شده، گفت: وزرای که تاکنون در جلسه فراکسیون امید حاضر شدند در لیست وزرای چالشی فراکسیون امید نیستند، این وزرا که عموما در دولت یازدهم فعالیت داشتند، افرادی هستند که در ارزیابی‌های اولیه مورد نظر موافق نمایندگان این فراکسیون قرار گرفته بودند لذا مباحث چالشی مطرح نشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جو مناسب این جلسه، تصریح کرد: به نظر می‌رسد وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان توانستند رضایت‌مندی نمایندگان از عملکرد وی در دولت یازدهم و اعتماد آنها برای تصدی این وزارتخانه در دولت آتی را کسب کنند.

رضایت نسبی نمایندگان از برنامه های ارایه شده وزاری پیشنهادی

وی در توضیح برنامه‌ وزیر پیشنهادی سیاست امور خارجه، گفت: نتیجه مطلوب تعاملات با دنیا در دولت یازدهم و توسعه اقتصادی نشان از عملکرد مثبت این وزارتخانه در دولت یازدهم دارد، بر همین اساس وزیر پیشنهادی وعده تحقق کامل این تعاملات و توسعه سیاسی و اقتصادی را نیز دادند.

پارسایی با اشاره به حمایت بیش از 200 نماینده از سیاست‌های نفتی بیژن زنگنه در دولت یازدهم، گفت: وزیر پیشنهادی نفت نیز برنامه‌های خود را پیرامون همین سیاست‌های نفتی ارایه کرد، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نیز که با شکستن تحریم‌ها، خرید هواپیما، عقد قراردادهای مهم و توسعه راه‌های مواصلاتی کشور نقش بسزایی در دولت قبل داشته، برنامه‌های اساسی و موثر خود برای دولت آتی را نیز ارایه کرد.

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به برنامه‌های امنیتی و اطلاعاتی وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت دوازدهم، گفت: در مجموع به نظر می رسد نمایندگان حاضر در فراکسیون امید رضایت نسبی از برنامه‌های ارایه شده این وزرا داشته زیرا کارنامه عملکرد آنها در دولت قبل می‌تواند عامل مهمی برای اعتماد مجدد به این افراد تلقی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718652
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.