قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت:ملت غیور ایران با حضور در انتخابات همه نقشه های شوم و توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

به گزارش جماران حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی، با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات فرصتی برای پذیرش مسئولیت اسلامی است و برخلاف کشورهای غربی در جهت دست یافتن به منافع حزبی و جناحی نیست.
وی خاطرنشان کرد: ما در دین اسلام چنین رویکردی را قبول داریم کاندیداها نیز باید توجه داشته باشند که برای پیروزی در انتخابات باید از تخریب و افتراء بپرهیزند تا فضایی سالم در جهت انتخاب فرد اصلح ایجاد کنند.
رجبی اظهارکرد: انتخابات در واقع مسابقه ای برای خدمت بیشتر و انجام تکلیف بهتر است و در آن وعده های دست نیافتنی و انجام نشدنی و واهی نمی تواند خدمتی به مردم برساند.
وی اظهار کرد: در انتخابات اسلامی یک مسئولیت سنگینی بر عهده فرد اصلح قرار می گیرد که باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش صادقانه ای در پیش گیرد.
این استاد حوزه علمیه بیان کرد:برخی از بداخلاقی ها نیز شایسته انتخابات نیست و مردم چنین رویکردی را در عرصه رقابت نمی پذیرند.
وی گفت: هواداران نیز باید توجه داشته باشند که باید در همه امور حمایتی خدا را مد نظر خود قرار دهند و طبق موازین اخلاقی و دینی حرکت کنند.
رجبی گفت: تحقق عدالت اجتماعی و رفع مشکلات معیشتی و مدیریت کارآمد از جمله انتظارات مردم از کاندیداها می باشد.
وی عنوان کرد: ما از ملت همیشه در صحنه انقلاب دعوت می کنیم تا در انتخابات که اقتدار نظام اسلامی را نشان می دهد شرکت کنند تا بتوانیم با حضور پرشکوه و حداکثری در انتخابات برگ زرین دیگری را رقم بزنیم.
قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: بی شک تقویت اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ثمره حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات است.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.