پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در ادامه بدبینی های کنگره به ترامپ و روسیه صورت می گیرد:

تشکیل جلسه استماع کنگره با حضور مقام های اطلاعاتی آمریکا

مقام های ارشد سازمان های اطلاعاتی آمریکا در جلسه استماع کنگره حاضر خواهند شد تا در خصوص حمله سایبری روسیه به کمپین انتخاباتی دمکرات ها در جریان انتخابات ریاست جمهوری شهادت بدهند.

 

به گزارش جماران به نقل از دیلی صباح، مقام های ارشد سازمان اطلاعات آمریکا قرار است امروز، پنجشنبه با حضور در کنگره آمریکا در خصوص حملات سایبری روسیه به کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶۶ این کشور شهادت دهند. این درحالیست که دونالد ترامپ پیشتر هرگونه ادعای نهادهای اطلاعاتی آمریکا در این خصوص را رد کرده و آنرا مضحک خوانده بود.

گفته می شود این جلسه استماع درست یک روز پیش از قرار دونالد ترامپ با سازمان اطلاعات آمریکا به منظور توضیح وی در خصوص حملات انجام شده به کمپین حزب دمکرات آمریکا صورت می گیرد.

بسیاری از نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص مسائلی همچون انجام حمله سایبری روسیه به کمپین دمکرات ها در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری این کشور و همچنین اظهارات ترامپ در خصوص لزوم نزدیکی روابط واشنگتن و روسیه، واکنش های تندی نشان داده و به شدت نسبت به این مساله حساس شده اند.

همچنین بر اساس اخبار منتشر شده، «جیمز کلپر»، رئیس سازمان ملی اطلاعات آمریکا و «میشل راجرز»، رئیس آژانس امنیت ملی این کشور نیز در این جلسه استماع حضور خواهند داشت.  

منبع:مهر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.