رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه ترافیک در محور کندوان سنگین است، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال خبر داد.

به گزارش جماران؛ رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه امروز پایان تعطیلات است و ترافیک سنگین را در خروجی محورهای شمال خواهیم داشت، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

یدالله جهانتاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ترافیک خودرویی در جاده کندوان سنگین است، افزود: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۲۴ شهریور تداوم دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلر همچنان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد:  تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

این مسئول ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی تا روز شنبه ۲۴ شهریورماه صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

جهانتاب بیان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج_چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی اظهار کرد: روز جمعه ۲۳ شهریورماه مسیر جنوب به شمال کندوان مسدود شده و با تخلیه بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب کندوان یک‌طرفه می‌شود.

جهان‌تاب گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.