گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در کنفرانسی خبری در نخستین روز برگزاری نشست شورای حکام آژانس صحبت می‌کرد، در پاسخ به پرسشی درباره این‌که آیا قرار است در نیویورک با پزشکیان دیدار کند، گفت که چنین برنامه‌ای ندارد اما امیدوار است که این دیدار قبل از انتخابات آمریکا انجام شود.

به گزارش جماران؛ مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که برنامه‌ای برای دیدار با رئیس‌جمهوری ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد ندارد.

«رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که برنامه‌ای برای دیدار با «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد ندارد.

وی که در کنفرانسی خبری در نخستین روز برگزاری نشست  شورای حکام آژانس صحبت می‌کرد، در پاسخ به پرسشی درباره این‌که آیا قرار است در نیویورک با پزشکیان دیدار کند، گفت که چنین برنامه‌ای ندارد اما امیدوار است که این دیدار قبل از انتخابات آمریکا انجام شود. 

به نوشته ایلنا، مدیرکل آژانس از ایران خواست که زمینه این دیدار را در آینده نه چندان دور فراهم کند تا گامی برای گفت‌وگوی سازنده برداشته شده و به نتایج واقعی منجر شود.

گروسی افزود که مشاهدات آژانس نشان می‌دهد که اقدام‌هایی انجام می‌شود، اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر عجله برای افزایش سریع غنی‌سازی اورانیوم باشد، مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.