عموئی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: معاون وزیر ارتباطات توضیح داد که پس از شرایط اخیر، نرم افزارهای داخلی از لحاظ فنی توانسته‌اند نیازهای بخش زیادی از جامعه را پاسخ بدهند و طبیعتا کاربران پیام‌رسان‌ها و شبکه‌اجتماعی ایرانی افزایش یافته است و در نتیجه بخش اصلی از پهنای باند کشور در اختیار نرم افزارهای داخلی قرار گرفته است.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از تهران و سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی

به گزارش جماران؛ ابوالفضل عموئی در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز گذشته با دو دستور برگزار شد. در بخش اول جلسه روزگذشته، آقای لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت به تشریح وضعیت دسترسی شهروندان به خدمات اینترنتی پس از تحولات امنیتی اخیر پرداخت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: معاون وزیر ارتباطات توضیح داد که پس از شرایط اخیر، نرم افزارهای داخلی از لحاظ فنی توانسته‌اند نیازهای بخش زیادی از جامعه را پاسخ بدهند و طبیعتا کاربران پیام‌رسان‌ها و شبکه‌اجتماعی ایرانی افزایش یافته است و در نتیجه بخش اصلی از پهنای باند کشور در اختیار نرم افزارهای داخلی قرار گرفته است.

عموئی یادآور شد: لاجوردی برنامه‌های این وزارتخانه در حمایت از کسب‌و‌کارهای داخلی در نرم‌افزارهای بومی را هم تشریح کرد که از جمله آنها ارائه امکانات ویژه فروشگاهی و امکان کسب‌درآمد در ازای تولید محتوا و اقدامات مشابه در جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران بود./ خانه ملت

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.