به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم ملکشاهی اظهار کرد: مردم با غیرت ، رشید، سلحشور و ولایتمدار شهرستان ملکشاهی قبل از انقلاب ، دوران دفاع مقدس و هم اکنون در تقویت نظام سنگ تمام گذاشته اند.
وی افزود: استان ایلام و شهرستان ملکشاهی هشت سال خط اول جنگ و دفاع مقدس بود و از توسعه و آبادانی به دور بودند و دولت و نظام موظف است این کمبودها را جبران کند.
استاندار ایلام یادآور شد: مردم شهرستان ملکشاهی امروز با حضور خود به همه اعلام کردند که پای انقلاب خود ایستاده و به خدمتگذاران خود احترام می گذارند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد : همه ما در یک کشور و یک نظام حضور داریم و یک رهبر و قانون اساسی را قبول داریم و اینها همه برای وحدت کلمه و همدلی کافی است و می توانیم بر اساس این مشترکات نسبت به توسعه اقدام کنیم.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون با 14 گروه از مردم ، از تشکل های مختلف، روحانیون، دانشگاهیان ، سازمان های مردم نهاد ، کارمندان و دیگران جلسه داشتم و در این دیدارها از بزرگان ، نخبگان و جوانان مشورت و برای حل مشکلات استان راه حل خواستم.
استاندار ایلام گفت: ملکشاهی مشکلات بسیاری دارد از جمله آب شرب ، کمبود جاده های اصلی ، رفع نقاط حادثه خیز و ... که در این سفر به دنبال رفع این مشکلات خواهیم بود.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: مردم ملکشاهی در هشت دفاع مقدس جانانه از مرزهای کشور دفاع کردند و در طول جنگ دچار خسارت های شدند که اکنون مسئولان باید در جهت جبران آنها اقدام کنند.
سلام امینی با اشاره به مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف از مسئولان ارشد استان خواست تا با اولویت رفع این مشکلات و تکمیل پروژه های زیربنایی را در دستور کار قرار دهند.
فرماندار ملکشاهی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات دولت در سال های گذشته گفت: هر چند دولت خدمات خوبی به این شهرستان داشته اما با توجه به مشکلات زیرساختی و جوابگو نبودن اعتبارات شهرستانی رفع این مشکلان نیازمند عزم مسئولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است.
محمد تاسمه اظهار کرد: عمده مشکلات این شهرستان در سه حوزه مهم راه های مواصلاتی ، تکمیل دی کلینیک تخصصی و پروژه آبرسانی از سد چم گردلان است که امیدواریم در جلسه برنامه ریزی و توسعه استان اعتبار لازم به این پروژه ها اختصاص یابد.
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.