به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام روز شنبه در گفت وگویی خبری اظهار کرد :ساعت ۱۷ امروز وقوع یک فقره تیراندازی در محله شادآباد شهر ایلام به پلیس گزارش داده شد که ماموران با حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.
سرهنگ حمید فتاحی گفت: براساس بررسی های اولیه این ۲ برادر به دنبال اختلاف بر سر ارثیه درگیرمی شوند که درجریان درگیری یکی از آن ها با اسلحه شکاری برادر خودرا از ناحیه پای چپ مصدوم و روانه بیمارستان می کند.
وی استفاده نابجا از سلاح را از دغدغه های پلیس در ایلام دانست و گفت: سلاح استفاده شده در این تیراندازی توسط پلیس کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام همچنین از ترویج شیوه نادرست و غیر قانونی استفاده از سلاح به عنوان ابزاری برای احقاق حق در بین برخی از افراد ،ابراز نگرانی کرد.
ترکیب نگهداری سلاح اعم از مجاز و غیر مجاز در منزل و مشاجره در شرایط و حالت های پایین بودن استانه تحمل موجب افزایش فراوانی حوادث این چنینی در ایلام شده است .
این حوادث انی و بدون برنامه در ساختار اجتماعی و خانوادگی همبسته استان ایلام می تواند برنامه و زندگی اتی افراد و خانواده ها را دچار فروپاشی کند.
دریافت ،تنظیم و انتشار :شهریار حیدری فر
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.