به گارش روابط عمومی هلال احمر، حسین عارفی روز یکشنبه افزود: این اقلام توسط جمعیت هلال احمر کشور از محل واریز کمک های نقدی مردم نوع دوست به سیل زدگان خریداری و تهیه شده است.

وی بیان کرد: این اقلام در راستای کمک رسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیل فروردین ماه امسال در شهرستان های دره شهر و سیروان توزیع شد.

مدیرعامل هلال احمر ایلام تاکید کرد: از مجموع ۵۷۴ خانوار شناسایی شده برای دریافت این بسته ها ۲۳۱ خانوار در شهرستان سیروان و ۳۴۳ خانوار در شهرستان دره شهر است.

به گفته عارفی، لیست خانوار های شناسایی شده توسط مدیریت بحران استانداری به وزارت کشور و از آنجا به جمعیت هلال احمر ارسال شده و پس از بررسی های صورت گرفته خانوارهای حائز شرایط مشخص و بر اساس اسناد و مدارک مورد نیاز، پک لوازم خانگی توسط داوطلبان هلال احمر به این خانوارها اهداء شده است.

وی اضافه کرد: این اقلام شامل یک دستگاه یخچال ، اجاق گاز ، یک تخته فرش و دوتخته پتو می باشد که به ۵۷۴ خانوار سیل زده استان اهداء شد.

سیل فروردین ماه امسال در استان ایلام اگرچه تلفات جانی نداشت اما موجب وارد شدن خسارت زیادی به زیرساخت های ۲ شهرستان دره شهر و سیروان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.