قاسم سلیمانی دشتکی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا مورد مطرح شده در خصوص جایگزنی ازاد راه چیلات به جای بزرگراه کربلارا  بی مبنا  دانست.

وی گفت:  آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات، نجف، طرحی سوا از آزاد راه کرمانشاه، حمیل، مهران و کربلا خواهد بود که به صورت جداگانه عملیاتی می‌شود.

وی افزود: طرح ، اعتبار مسیر و مقصد هر کدام از این ۲ پروژه مستقل و مشخص است و ارتباطی از حیث اعتبار و اجرا با هکمدیگر ندارند.

استاندار ایلام گفت :دو پروژه بزرگ ارتباطی در استان به صورت همزمان پیگیری و اجرایی می شوند ،پروژه اول بزرگراه کرمانشاه ،حمیل ،ایلام ،مهران وکربلا که تحت عنوان بزرگراه کربلا در استان عملیاتی خواهد شد.

سلیمانی دشتی ادامه داد: این دو پروژه کاملا از هم منفک بوده واعتبارات جداگانه ای  برای آنها تعریف وت خصیص داده می شود  وازسویی هردوی این پروژه ها به موازات هم پیش خواهند رفت .

وی ادامه داد: اجرای این دو آزاد راه علاوه بر اینکه استان را به آزادراه‌های کشور متصل می‌کند حلقه اتصال دو کشور ایران وعراق می‌شود که در روند توسعه استان حائز اهمیت است.

 برخی منابع رسانه ای استان در چند روز گذشته از احتمال اجرای طرح پل زال، مورموری، دهلران، چیلات، نجف اشرف آزاد راه به جای پروژه  بزرگراه کربلا که از کرمانشاه به ایلام - مهران - کربلای معلی منتهی می شود ابراز نگرانی کرده بودند.

۶۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.