حسین فرهادی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حالی که همه شواهد دلالت فعالیت و تلاش بی وقفه قاسم سلیمانی دشتکی در پیشبرد برنامه توسعه استان ایلام را دارد معدودی از افراد و منابع رسانه ای با شایعه سازی های این چنین بی مبنا می پردازند.
وی با ذکر اینکه این گونه شایعه سازی های هیچ تاثیری بر موقعیت اجتماعی و اداری مدیران مخلص ندارد اضافه کرد: شایعه پراکنان هدفی غیر از دلسرد کردن مسئولان و فعالان اجتماعی ، اداری و سیاسی استان ایلام که در 18 ماه گذشته شاهد تلاش بی وقفه و دلسوزانه استاندار ایلام بوده اندندارند.
فرهادی اضافه کرد: در ادامه اقدام ها و فعالیت های بی وقفه استاندار ایلام هفته های اخبر در جهت مدیریت و کنترل بحران ناشی از جاری شدن سیلاب که به اذعان مردم و ناظران سیاسی موجب مهار بحران و کاهش اسیب و تلفات احتمالی سیل شد در نشست ها و پیگیری مختلف به دنبال رفع مشکل افراد سیل زده و ترمیم خسارتهای وارد شده به زیرساخت های استان هستند.
وی خاطر نشان کرد: به خصوص بعد از حضور و بازدید رییس جمهوری از ماژین که در برنامه سفر لرستان و خوزستان قرار نداشت استاندار ایلام با روحیه و انرژی بیشتر درحال طرح و پیگیری مطالبات حقوق ایلام و مردم قدرشناس این استان هستند.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.