به گزارش ایرنا، ایوب درویشی روز دوشنبه در نشست کمیته گندم، آرد و نان استان اظهار داشت: آزادسازی قیمت نان باعث رقابت پذیری و افزایش کیفیت شده است که این امر رضایت مردم را در پی داشته است.
وی ادامه داد: آسیب شناسی و بررسی لازم در خصوص کمیت و کیفیت نان به صورت مستمر انجام می گیرد و درصدد هستیم تا با پیگیری اداره غله نان مناسب و با کیفیتی برای شهروندان تولید شود.
معاون استاندار ایلام یادآور شد: امسال در همین راستا علاوه بر افزایش کیفیت گندم سعی شده نانوایی ها از گندم دروم با کیفیت که در استان تولید می شود، استفاده کنند.
درویشی در خصوص درخواست اتحادیه نانوایی ها برای افزایش قیمت نان تاکید کرد: تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی برای نان در استان تصویب نشده و در حال آنالیز قیمتی و بررسی قیمت نان با استان های همجوار هستیم تا نانوایی ها نیز در شرایط اقتصادی کنونی متضرر نشوند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام نیز به آنالیز قیمت نان از چند استان همجوار پرداخت و گفت: اکنون هزینه تمام شده نان با توجه به افزایش قیمت دستمزد، آرد، نمک، گاز و ... افزایش یافته است.
کامران سلیمان پور اظهار داشت: اکنون بیش از 317 نانوایی با 11 نوع نان که دارای کیفیت مناسبی نیز بوده و تنوع زیادی دارند در ایلام مشغول به خدمت رسانی به مردم هستند.
وی افزود: هیچ گونه مشکلی در زمینه کمبود آرد با کیفیت برای تولید نان در استان وجود ندارد و اقدامات لازم برای ذخیره سازی انجام شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام از نظارت مستمر این شرکت بر نانوایی های استان به همراه بازرسان مرکز بهداشت و سازمان بازرسی صنعت و معدن استان خبر داد و گفت: تمام تلاش ما تولید نان با کیفیت و ایجاد رضایت شهروندان است.
در این نشست رییس اتحادیه نانوایی های استان و مدیرکل امور اقتصادی استانداری نیز به تشریح وضعیت و بررسی کیفیت و کمیت نان تولید استان پرداختند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.