به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در نشست خبری مشترک با وزیر ارشاد با رسانه های گروهی ایلام افزود: در تفاهم نامه ای که با وزارت ارشاد منعقد شده برنامه های خوبی برای تقویت زیرساخت ها و توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری در این استان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: برای بهبود زیرساخت های فرهنگی چند تصمیم مهم گرفته شده که مهمترین آن احداث مجتمع فرهنگی، تجاری هفت طبقه در زمین محل سینمای سابق شهر ایلام است که یک طبقه آن به سینما اختصاص دارد.
استاندار ایلام احداث تالار مرکزی با هفت هزار متر مربع و احداث برج هنر را از دیگر طرح های فرهنگی این استان عنوان کرد که ساخت آنها در دست اجرا قرار دارد.
به گفته سلیمانی دشتکی، اگرچه در این تفاهم نامه با اعتبار مشخص و برای مدت سه سال منعقد شده ولی استانداری ایلام بیشتر از این اعتبار حمایت مالی برای اجرای طرح های فرهنگی خواهد داشت.
وی اظهار کرد: در سال جاری 668 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارهای استان به فعالیت های فرهنگی، مذهبی و غیره استان اختصاص خواهد یافت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز برای سفری 2 روزه وارد این استان شد.
دیدار با هنرمندان، حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی، انعقاد تفاهم نامه با استانداری ایلام و نشست با خبرنگاران از جمله برنامه های سید عباس صالحی در استان ایلام بود.
وی عصر امروز ایلام را به مقصد تهران ترک کرد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.