پایگاه اطلاع رسانی جماران- در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز ولادت رهبر کبیر انقلاب، زائران حرم مطهر امام خمینی (س)، شاهد حضور عروس و داماد جوانی بودند که تنها پس از گذشت چند ساعت از خوانده شدن خطبه عقدشان آمده بودند تا در شادترین لحظات زندگی خود در جوار امام مهربان باشند و در حال و هوای معنوی این شب شریف و خلوت ساعات پایانی شب، با خدایشان راز و نیاز کنند و از روح مطهر امام (س) التماس دعا داشته باشند.

محمد صاحب جمعی، داماد 28 ساله، در مورد علت حضور در اولین ساعات زندگی مشترک در حرم مطهر به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جماران گفت: مراسم عقد ما امشب در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد. وظیفه خود دانستیم که به حرم امام بیاییم و بیعتی با ایشان داشته باشیم و در شب ولادت حضرت فاطمه (س) و تولد امام عزیزمان، در جوار این حرم مطهر، برای صحت و سلامتی امام عصر و رهبر معظم انقلاب دعا کنیم.

وی در تشریح حس و حالش در آن ساعات و دقایق اظهار کرد: حس می کنم حضورم در این لحظه و زمان، یک نوع سعادت از جانب خداست. بنده معمولاً هر ماه، دو بار به زیارت امام می آیم و ارادت خاصی به حضرت امام و جد بزرگشان دارم. از قبل هم برنامه ریزی شده بود که عقدمان مقارن با تولد حضرت فاطمه زهرا (س) باشد و در ذهن داشتیم که در این شب، به حرم حضرت امام (س) مشرف شوم.

این داماد جوان، حضور در ساعات پایانی شب را خلوت بودن محیط عنوان کرد و گفت: این محیط و زمان خلوت، فرصت بهتری برای راز و نیاز با خدا و سخن گفتن با امام عزیز است.

فاطمه باباپور، عروس 23 ساله نیز در مورد حس و حالش گفت: مسلماً در شب اول عقدمان حس خوبی دارم. آشنایی ما از سفر کربلا شروع شد و برایمان افتخار است که امشب اینجا بودیم و با امام و شهدا بیعت کردیم. ان شاء الله که امشب از آن ها عیدی بگیریم و هم خودشان و هم مادرشان برایمان دعا کنند. ان شاء الله بتوانیم سرباز امام زمانمان باشیم.

فاطمه باباپور در پاسخ به این سؤال که نخستین آشنایی شما با نام حضرت امام (س) چگونه بود، اظهار کرد: ما در خانواده ای مذهبی بزرگ شده ایم که همیشه نام امام و یاد شهدا در آن بود.

محمد صاحب جمعی در ادامه توضیحات همسرش افزود: نه تنها بنده، بلکه اکثر جوانان انقلاب از همان کودکی، به ویژه در حال و هوای ایام 22 بهمن و در ایام رحلت امام، عشق امام را در دل هایشان دارند. وقتی بزرگ تر می شوند؛ به زیارت حرم می روند. بنده از زمان کودکی عاشق امام بودم.

در پایان فاطمه باباپور خاطرنشان کرد: آرامش، امنیت و آبادی این مرز و بوم از امام است. اگر ایشان نبودند؛ شاید ما امروز نمی توانستیم با این آرامش اینجا باشیم و به اماکن زیارتی برویم. ما هر امنیتی داریم، از امام و شهداست که به خاطر ما از جان و امنیت خود گذشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.