به گزارش ایرنا، در فصل گذشته لیگ فوتبال دسته یک کشور، اکسین البرز با سرمربیگری علی لطیفی در جریان 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب کند اما از راهیابی به لیگ برتر بازماند.
این تیم فصل اول لیگ دسته یک کشور را در حالی آغاز کرد که با تغییر کادر مدیریتی، سرمربی و تعدادی از بازیکنان همراه شده است.
تیم فوتبال اکسین البرز در پیچ و خم تغییرات که از مدیریت آن آغاز شده، با بستن تیم و کادر جدید توانست در 3 بازی گذشته قوی حاضر شده و با کسب 3 پیروزی در صدر لیگ دسته یک کشور قرار گیرد.
برادران طاهری پور مدیریت پیشین اکسین البرز، مدیریت را واگذار و حمید حمزه‌لو مدیریت جدید این تیم را بر عهده گرفته است، این در حالی است در اولین گام از سوی مدیریت جدید اکسین، فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
فراز کمالوند پیش از این موفق شد 3 تیم دسته اول را به لیگ برتر ببرد و می توان عملکرد این سرمربی را در گذشته موفقیت آمیز تلقی کرد.
تیم فوتبال اکسین البرز عصر دیروزیکشنبه در مقابل تیم بادران تهران موفق شد با تک گل محمد ابراهیمی در دقیقه 25 این بازی از سد این تیم عبور و صدر نشینی خود را در جدول حفظ کند.
بازیکنان اکسین در 2 دیدار قبلی خود موفق شده بودند که تیم های فجر سپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر را نیز از سر راه برداشته و نشان دهند که این تیم با اراده ای قوی و با هدف صعود به لیگ برتر مصمم تر از همیشه پا به عرصه گذاشته است.
سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در گفت وگو با ایرنا گفت: هدف کادر فنی، مربی و بازیکنان، این تیم عبور از دسته یک و صعود به لیگ برتر است.
فراز کمالوند افزود: بهترین بازیکن ها جذب اکسین البرز شدند و هدف ما این بوده که بازیکنانی وارد تیم شوند که تجربه کافی داشته باشند.
رئیس هیات فوتبال البرز نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: هیات فوتبال البرز از تیم اکسین در فصل گذشته نهایت همکاری را داشته و تائید این گفته ما هم بر این است که بیشترین امتیاز را در فصل گذشته در بازی های خانگی که به میزبانی این تیم برگزار شده به دست آورده و این نشان از تعامل و هماهنگی بین تیم فوتبال اکسین و هیات فوتبال داشته است.
منصور بیکوردی افزود: در فصل جدید نیز، هیات فوتبال البرز با هدف رساندن اکسین به جایگاه واقعی خود، مدیریت جدید را یاری کرده و در این مسیر کوتاهی نخواهد کرد.
تیم فوتبال اکسین البرز هم اکنون با 3 بازی، 3 برد، 3 گل زده و 9 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
اکسین، تنها تیم استان البرز است که در لیگ دسته یک کشور حضور دارد، نگاه مسئولان جدید، فوتبال دوستان و مردم این استان به اکسین دوخته شده تا بدون کوچکترین حاشیه ای مسیر را طی کرده و راهی لیگ برتر که آرزوی دیرینه این خطه است برسند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.