به گزارش ایرنا، ناصر چرخساز در نشست صمیمانه استاندار البرز با شورای مدیران هلال احمر در استان که صبح پنجشنبه برگزار شد با اشاره به اینکه بسیاری از موانع هلال احمر با عنایت ویژه استاندار رفع شد، افزود: 223 نیرو در جمعیت هلال احمر البرز به صورت نیروی اداری و کادر مشغول بکار هستند، یک پایگاه سگ های جستجو و نجات کشوری و یک فروند بالگرد در البرز وجود دارد.
وی افزود: در برنامه های امسال توسعه پایگاه امداد و نجات اشتهارد و ساوجبلاغ را در دستور کار داریم و در محمدشهر نیز درصدد تکمیل آشیانه بالگرد هستیم.
این مسئول اضافه کرد: بالگردهایی که در سطح استان تهران است فعالیت لازم را در مواقع ضرور در البرز خواهند داشت.
چرخساز با اشاره به اینکه در انبارهای ذخیره امدادی تکمیل هستیم گفت: با توجه به اینکه معین استان تهران هستیم باید این ذخایر افزایش یابد.
وی افزود: معاونت درمان و توانبخشی البرز در سطح کشور یکی از معاونت های بروز و توانمند محسوب می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه داروخانه هلال احمر عملکرد قابل توجهی برای استان دارد خاطرنشان کرد: بیمارستان اهری در منطقه فردیس تملک شده که در این منطقه کم برخوردار بسیار حائز اهمیت است.
چرخساز با اشاره به اینکه بیش از 200 کانون جوانان در استان وجود دارد گفت: در بحث جوانان تفاهم نامه ای با سازمان مبارزه با مواد مخدر داشتیم.
وی افزود: اکنون 2 هزار نفر عضو جوان داوطلب در استان البرز وجود دارد که در اقدامات خیرخواهانه نیز شرکت فعال دارند.
مدیرکل هلال احمر البرز عنوان کرد: در آموزش تکمیلی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر را داریم که تاکنون بیش از هزار و 500 فارغ التحصیل داشته است.
وی گفت: طرح برند ساختمان ایمن را با مشارکت مدیریت بحران استانداری البرز در دستور کار داریم که به مرور زمان در ابعاد مختلف توسعه پیدا می کند.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.