به گزارش ایرنا، عزیزاکبریان روز یکشنبه درهمایش شوراهای اسلامی استان البرز افزود: امروز نباید بخش خصوصی را رقیب بدانیم و غفلت ازاین بخش آسیب های جبران ناپذیری را به همراه دارد.
وی ادامه داد: شرایط اقتصادی دولت همراهی بیش از پیش بخش خصوصی را می طلبد و با مشارکت این بخش می توان به توسعه پایدار دست یافت.
اکبریان گفت: شوراهای اسلامی نقش موثری در تصمیم گیری های مدیریت شهری دارند و باید به مصوبات آنها احترام گذاشت و امروز کرج و فردیس نیازمند نگاه ویژه است.
وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی نباید جزیره ای عمل کنند بلکه با مشورت سایر نهادها و ارگان ها بهتر می توان برنامه ها را پیش برد.
معاون استاندارالبرز و فرماندارویژه کرج نیز گفت: شوراها به عنوان فراگیر ترین تشکل عمومی در مدیریت عمران و آبادانی جامعه اسلامی نقش مهمی را ایفا می کنند.
سیروس شفقی افزود: تشکیل نهاد مردمی شورا از اندیشه های حضرت امام (ره) بوده و این نهاد تاثیرگذار برای بهبود امورشهری پا به میدان گذ اشته است.
وی ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای تقویت شوراهای اسلامی بکار ببریم واداره امور شهری، بهداشت، تامین رفاه و اسایش اهالی شهرها یک وظیفه سنگین است که بردوش همگان قراردارد.
فرماندار کرج گفت: تعامل دولت و شوراها برای اجرای برنامه های عمران شهری و روستایی تاثیر گذار است.
وی افزود: شوراها خط مقدم خدمات رسانی و پل ارتباطی بین مردم و دولت به شمارمی روند .
در این همایش تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی 2 شهرستان کرج و فردیس نیز به بیان مشکلات شهری از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز و ضرورت تشکیل مدیریت واحد شهری تاکید کردند.
8029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.