به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اکسین البرز تیمی دارای ظرفیت و توان فنی بالایی است که در لیگ دسته یک فصل گذشته با کمی بدشانسی مواجه و از صعود به لیگ برتر بازماند.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از نماینده استان البرز در لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار داشت: این تیم ، جوانمردانه تا آخرین روز لیگ برای دفاع از اعتبار فوتبال البرز خواهد جنگید.
غفرانی با اشاره به آخرین دیدار اکسین در رقابت های لیگ یک گفت: این بازی در بهبود جایگاه اکسین البرز که در نیمه ی بالایی جدول رده بندی قرار گرفته تاثیر بسزایی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: از بازیکنان اکسین می خواهیم تا برای این دیدار از تمام وجود خود مایه گذاشته و با وجود قرارداشتن در میانه های جدول به هیچ عنوان کم کاری نکنند.
غفرانی گفت: اکسین البرز با حمایت مردم و مسئولان، توانایی درخشش در سطح بالای فوتبال کشور را دارد.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این فصل نهایت همکاری را با باشگاه اکسین البرز و هیات فوتبال داشته، تا جایی که هزینه برگزاری دیدارها و هزینه ورزشگاه بصورت 'یک سوم' دریافت شد، البته انتظار ما نیز این است که باشگاه نسبت به انجام تعهدات خود هر چه سریعتر اقدام نماید.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.