سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع 700 تن پرتقال و سیب در راستای طرح تنظیم بازار در بازار روزهای شهرداری کرج و جایگاه های عرضه میوه نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهروز ورمهمدی با بیان این خبر اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان کرجی توزیع سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار از 26 اسفند سال‌گذشته آغاز و تا پایان فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری گفت: از آغاز توزیع تاکنون 700 تن میوه شب عید شامل 459 تن پرتقال و 250 تن سیب قرمز و سفید با نرخ مصوب دولتی در بازارهای روز و جایگاه‌های ویژه عرضه شده است.

این مسئول با بیان اینکه طرح تنظیم بازار میوه عید نوروز تا اتمام سیب و پرتقال ادامه خواهد داشت، افزود: هدف ما از اجرای طرح توزیع میوه شب عید تنظیم بازار بوده است و با تمهیدات اندیشیده شده امسال با کمبود میوه روبه‌رو نبوده و سیب و پرتقال نیز به قیمت مناسب در بازار عرضه شده است.

ورمهمدی از توزیع سایر مایحتاج مردم در ایام نوروز امسال خبر داد و تصریح کرد: در پی افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ و به هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در بازار با هماهنگی ستاد تنظیم بازار توزیع این محصولات به قیمت دولتی در بازار روزهای شهرداری کرج از اوایل اسفند ماه آغاز و تاکنون ادامه دارد.

وی بیان کرد: این سازمان با ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌ بار و فرآورده‌های کشاورزی در راستای حمایت از تولیدکنندگان تلاش می‌کند تا بتواند مسیر حرکت محصولات را از تولید و توزیع با اصول صحیح هدایت کند.

ورمهمدی خاطرنشان کرد: در این راستا بازار روزهای میادین میوه و تره بار و مواد غذایی، جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار، فرآورده های پروتئینی و لبنی و کالاهای بازرگانی با هدف تامین نیاز و مایحتاج روزمره شهروندان در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری احداث شده و یا در حال احداث است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.