مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در البرز تاکید کرد: وظیفه داریم بدون منت قوانین ابلاغ شده خدمات به ایثارگران را به درستی اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا، غلامرضا یاوند عباسی امروز در چهارمین همایش شورای هماهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی ایثارگران و معاونان توسعه منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی استان البرز، گفت: گرامیداشت مقام شهدا به معنای تعریف و تمجید از شهدا نیست بلکه برای این است که با وجود چنین ظرفیتی، فاصله خود را با آرمان های شهدا حفظ کرده و از آرمان‌های آنان دور نباشیم.

یاوند عباسی همچنین با تاکید بر اجرای قوانین خدمات جامع ایثارگران و لزوم جلوگیری از تفاسیر متناقض از قوانین و مقررات تبیین شده، گفت: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از سال 91 تصویب و ابلاغ شده است و اکنون پذیرفته نیست که قانون را معطل فقدان آیین نامه بگذاریم لذا قوانین باید بدرستی ابلاغ و اجرا شوند.

وی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات عزتمند به این معنا است که مصوبات باید روان و درست اجرا شود و به گونه‌ای نباشد که در مسیر اجرای قوانین این قشر مورد اذیت و آزار قرار بگیرند و تصور کنند که برای خدمت منت بر آنها گذاشته می‌شود.

مشاور وزیر کشور اجرای دو ماموریت را متوجه دست اندرکاران امر ایثارگران دانست و گفت: وظیفه اصلی ما، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات عزت‌مند به ایثارگران، است.

یاوند عباسی گفت: ایثارگران عموما افراد بزرگی هستند که به‌ دنبال مطالبه‌گری نیستند بلکه نظام اسلامی باید به سراغ آنان برود و به آنها خدمت کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.