به گزارش ایرنا، سامانه پاسخگویی به سوالات مردمی(سامد) از سامانه های مهمی است که با هدف تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن بدون نیاز به مراجعه حضوری آنان راه اندازی شده است.
پیگیری در خصوص تعطیلی پنجشنبه ها و اشتغال بیشترین سوالات مردمی از استاندار البرز طی تماس های مستقیم از طریق سامد بود.
پیگیری تعطیلی پنجشنبه ها در استان البرز از جمله خواسته های مردم در سامانه سامد بود که استاندار البرز در پاسخ، گفت: موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها از بدو ورود به استان پیگیری شده، اجرای این طرح منوط به بند قانونی و مصوبه دولت است؛ اگرچه در سفر معاون اول رییس جمهوری نیز پیگیری لازم صورت گرفت.
محمدعلی نجفی افزود: برای بهبود محیط زیست استان نیز پیگیر تعطیلی پنجشنبه های البرز هستیم، البته گزارش لازم در این خصوص تهیه شده و به رییس سازمان محیط زیست کشور نیز با نظر مساعد ارائه شده است.
وی در ادامه بر حل مشکل حقوق کارمندان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج تاکید کرد و گفت: مشکل حقوق کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج باید برطرف شود.
نجفی،همچنین در رابطه با پرداخت به موقع حقوق کارمندان نیز ادامه داد: بی انصافی است پرسنل حقوق دریافت نکنند،چه کسی یک ماه بدون حقوق کار می کند.
استاندار در پاسخ به دیگر سوالات در خصوص توسعه صنعت نیز گفت: توسعه صنعت نباید به محیط زیست و باغات صدمه بزند.
وی همچنین در رابطه با پیگیری نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز حصول این نتیجه را از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان البرزعنوان کرد.
نجفی در خصوص تعدیل نیروی برخی از شرکت ها نیز گفت: کسی نباید با تعطیلی کارخانه و شرکتی بیکار شود و قطعا پیگیر مورد درخواست شده را پیگیرخواهیم بود.
استاندار همچنین از بهزیستی نیز خواست تا مشکلات معیشتی افراد تحت پوشش را بصورت جدی بررسی کند.
شهروندان البرز برای ارتباط مستقیم با مسولان می توانند با شماره 111 تماس بگیرند.
طبق برنامه ریزی های مرکز سامانه سامد مدیران کل استان البرز به ترتیب در روزهای پیش بینی شده به صورت تلفنی و برخط پاسخگوی مردم هستند.
لیست روزهای پاسخگویی تلفنی مدیران البرزبه مردم در مرکز سامانه سامد بصورت تلفنی به شرح ذیل است:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه مدیرکل بهزیستی استان روز سه شنبه8 اسفند ماه از ساعت 13-14:30،رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان به همراه مدیرکل هلال احمر روز سه شنبه 15 اسفندماه از ساعت 13:14:30،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مشاور استاندار در امور ایثارگران روز سه شنبه 22 اسفند ماه از ساعت 13:14:30،مدیران کل ثبت احوال و بازرسی استانداری نیز سوم اسفند، استاندار به همراه مدیرکل روابط عمومی استانداری 10 بهمن ماه،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به همراه مدیر صندوق کارآفرینی امید هفدهم بهمن ماه، معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری به همراه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) 24 بهمن ماه، که شهروندان می توانند مشکلات خود را از طریق شماره 111 با مدیران درمیان بگذارند.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.