به گزارش خبرآنلاین: محمدحسین خلیلی اردکانی عضو شورای شهر با حضور در جمع کارگران ، مهندسان و ناظران تونل ، ایستگاه ها و دفاتر مشاور خط ۲ مترو ، از نزدیک در جریان روند عملیات اجرائی پروژه قرار گرفت. در این بازدید ریاست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری به همراه مدیران مشاور و پیمانکار ، توضیحات جامعی را در خصوص پیشرفت کار ارائه نمودند.

علی اصغر صلواتی در این بازدید عنوان نمود: از زمان شروع مجدد عملیات اجرائی و تخصیص ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار به پروژه از سوی شهرداری ، تعداد ۴۴۰ نفر نیروی انسانی تخصصی و کارگری در ۵ ایستگاه و ۲۷ جبهه کاری مشغول به کار شده اند و در صورت تصویب لایحه ترمیم قیمت در شورای عالی فنی و تخصیص منابع مالی ، این تعداد ظرف یک ماه حداقل سه برابر خواهد شد.  


وی افزود مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت مصوب شده است که نیازمند حمایت شورای محترم شهر می باشد همچنین زمین های مورد تهاتر به میزان ۴ هزار میلیارد ریال جهت اختصاص به پروژه مترو مورد پذیرش پیمانکار پروژه قرار گرفته است که مراحل قانونی آن در حال طی شدن است.

در ادامه بازدید از تونل وایستگاه ها ، خلیلی اردکانی در جمع کارگران پروژه و سپس دفتر مشاور کارفرما قرار گرفت و پس از گفتگو با آنان ، عکس دسته جمعی با حضور عوامل کارگاه ایستگاه ۴۵ متری گلشهر گرفته شد.

در خاتمه جلسه ای در شورای شهر کرج با حضور عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج ، فرج الله ایلیات ، خلیلی اردکانی، کریم شفیعی قائم مقام شهردار و رئیس شورای سازمان قطار شهری ، رئیس و معاون فنی سازمان و مدیر پروژه مشاور کارفرما در خصوص تهاتر پروژه برگزار و موانع و مشکلات و راهکارهای رفع واگذاری زمین ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه طرفین بر لزوم تسریع در تأمین به موقع بودجه پروژه تأکید نمودند.

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 873551
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.