به گزارش ایرنا، جاری شدن رود غیرت و عزت ملت ایران امروز در سراسر کشور نشان از آگاهی این مردم فرزانه و موقعیت شناسی آنان دارد، زیرا این مردم بوده اند که همواره حرف آخر را در به شکست کشاندن طراحی های دشمن زده اند.
تیرهایی که در 40 سال گذشته از سوی دشمن به سمت انقلاب اسلامی رها شده در برخورد با سپر مستحکم مردم ایران به هدف اصابت نکرده و انقلاب اسلامی هر روز توانمندتر از گذشته به سمت فتح قله های توسعه و پیشرفت حرکت می کند.
نقش ایران اسلامی در به شکست کشاندن نفوذی های جریان استکبار در جهان اسلام به نام داعش برجسته تر از همه بوده و به همین سبب کینه دشمنان نسبت به نظام اسلامی روزافزون شده و به دنبال ضربه مهلک به مردم ایران و انقلابشان هستند.
تروریست های تکفیری که دست پرورده استکبار جهانی و مورد حمایت مالی کشورهایی در منطقه بودند امروز نفسی برای مقابله با جبهه مقاومت ندارند و هزینه های صورت گرفته برای آنان به هدر رفته است.
ایجاد ناامنی در داخل کشور به بهانه برخی مطالبات مردم از دیگر برنامه های آنان بود که در مقابل سپر مردمی و با حضور معنادار آنان در صحنه با شکست مواجه شد و امروز در راهپیمایی پرشور 22 بهمن 96 این ملت ایران هستند که آخرین میخ را بر تابوت طراحی های دشمنان می کوبند و حرف آخر خود را با حمایت از نظام اسلامی فریاد می زنند.
دولت تدبیر و امید با احترام به خواسته های به حق مردم با تلاش شبانه روزی سعی در توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی دارد و در این مسیر با ملت عهد بسته تا رفع همه مشکلات به تلاش خود ادامه دهد.
در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه چهلمین سال انقلاب، جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران اسلامی، قدرتمندتر و پرنشاط‌تر از همیشه در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب حرکت می‌کنند و با تحکیم انسجام مردم و مسئولان با امید به سمت عزت بیشتر ایران اسلامی پیش می روند.
امروز در راهپیمایی 22 بهمن 96، حضور پرشور و مضاعف مردم، امیدهایی که دشمنان در دل خود پرورده بودند را به یاس و ناامیدی مبدل می کند و نشان می دهد که ارتباط عمیق و قلبی مردم و ارزش های و آرمان های انقلاب و امام و رهبری و دولت گسسته نمی شود.
1535/6155خبرنگار:داریوش غفاری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.