به گزارش ایرنا، دشمنان همواره با استفاده از ابزارهای سخت و نرم همچون جنگ، ترور، تحریم، جاسوسی و تهاجم فرهنگی در پی ضربه زدن به طوفان انقلاب اسلامی که پایگاه امن غرب را به لرزه انداخته است، هستند اما هر بار نقشه های آنان برای مقابله با جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است.
دهه فجر دهه بازخوانی آرمان های انقلاب اسلامی است و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال زمانی بیشتر آشکار می شود که به این نکته مهم توجه کنیم که وحدت ملی و اقتدار جمهوری اسلامی مهم ترین سلاح برای مبارزه با دشمنان نظام است زیرا تا کنون ایران اسلامی با انسجام ملی و حضور مردم در عرصه های گوناگون توانسته در برابر این توطئه ها ایستادگی کند.
دشمنان می دانند مادامی که مردم نسبت به انقلاب خود علاقه دارند و پای آن ایستاده اند، نمی توانند لطمه ای به آن بزنند، اما هر بار به امیدی که مردم به نظام و انقلاب پشت کنند، در انتظار نحوه حضور مردم در عرصه هایی نظیر راهپیمایی 22 بهمن می نشینند و هر بار نیز غیرت انقلابی و دینی مردم ایران را می بینند.
ملت ایران در 39 سال گذشته حرکت توفنده خود در حمایت از نظام و انقلاب را هر سال بیشتر آشکار ساخته اند و امسال نیز با حرکتی عظیم اراده خود را برای دفاع از کیان اسلامی و انقلاب به نمایش می گذارند.
برخی از فعالان سیاسی و مسئولان استان البرز به همین دلیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بیان اهمیت این روز مهم و سرنوشت ساز در تاریخ جمهوری اسلامی پرداختند.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور با نشاط و شکوه بسیار مردم در این راهپیمایی، نظام را بیمه و سبب نا امیدی دشمنانی می‌شود که برای بر هم زدن اتحاد ملت ایران، برنامه‌ریزی کرده‌اند.
محمد جواد کولیوند افزود: در طول مدت 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ضربات سهمگینی به کشور ازسوی دشمنان وارد شده اما هر بار با وحدت و بصیرت برطرف شده است.
وی گفت: اما 22 بهمن امسال از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه دراین سال پایان عمر داعش را از سوی نظام قدرتمند ایران اسلامی در دنیا داشتیم که دشمنان را عصبانی تر ساخته است.
کولیوند اضافه کرد: اگرچه دشمنان پس از این پیروزی ساکت ننشستند و ناآرامی هایی را در داخل کشور شاهد بودیم، اما مردم باردیگر زیر بیرق رهبری توانستند توطئه ها را نقش برآب کنند.
وی خاطرنشان کرد: لبیک به امام (ره) و رهبری امروز کشور را بیمه کرده و از معرض بسیاری از آسیب ها دور می سازد، هرچند که دشمنی اسکتبار جهانی بیشتر شده است اما با همراهی و وحدت هرچه بیشتر می توان آن را نقش برآب ساخت .
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج نیز گفت: دشمنان با وحدت بین مردم و انسجام ملی مشکل دارند و به دنبال شکستن این سد عظیم هستند.
سیروس شفقی افزود: هر چه قدر همدلی و هماهنگی مردم را بیشتر بتوانیم در عرصه های مختلف رقم بزنیم دشمنان احساس ناامنی بیشتری خواهند داشت.
وی ادامه داد: وحدت رکن اساسی انقلاب اسلامی است، بنابراین دشمنان هر نوع ترفندی که بکارگیرند موفق نخواهند شد.
فرماندار ویژه کرج گفت: در راهپیمایی 22 بهمن و سایر عرصه های مشارکتی شاهد آن هستیم که اقشار مختلف مردم حضور می یابند و از کیان انقلاب اسلامی دفاع دارند و همین اقدامات موثر همراه با همدلی است که کینه دشمنان را از نظام انقلاب اسلامی بیشتر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: هرسال توطئه های دشمنان نمود جدیدی پیدا می کند و می طلبد با حضورهای هرچه گسترده تر در عرصه های مشارکتی از جمله راهپیمایی 22 بهمن دشمنان قسم خورد را ناامید سازیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به شرایط خاص دهه فجر در سال جاری اشاره کرد و افزود: شرایط خاص منطقه به گونه ای است که حضور مردم در راهپیمایی ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جامعه جهانی نشان خواهد داد.
وی خواستار با شکوهتر برگزار شدن مراسم دهه فجر امسال شد و بیان داشت: سال جاری طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می باشد که سال آینده برگزار خواهد شد و نشان دهنده چهل سال اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
رییس ستاد دهه فجر استان البرز به ناکار آمد نشان داد نظام دینی توسط دشمنان اشاره داشت و افزودند: دشمنان سعی می کنند با ناکار آمد نشان دادن نظام دینی از گسترش و توسعه این نظام پیشگیری کنند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به جمله حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است اشاره کرد و گفت: این وظیفه همه مسئولان است که فرمایش حضرت امام(ره) را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان البرز اظهار امیدواری کرد تا در دهه فجر امسال شاهد برنامه های متفاوت و تاثیرگذار باشیم تا حضور جوانان و نوجونان در صحنه بیشتر شود.
دبیر جمعیت رهپویان البرز نیز گفت: امروزه هرچه بیشتر باید به علل شکل گیری 22 بهمن توجه داشت چراکه دشمنان چشم طمع بیشتری به این رویداد مهم تاریخی برای ضربه زدن دارند.
محمد هادی اسلاملو افزود: کار دشمنان دشمنی و کینه ورزی است و به واسطه اصل عدالت خواهی انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم که بسیاری از منافع دشمنان در منطقه و دنیا به خطر افتاده است.
وی خاطرنشان کرد: پس از بیداری اسلامی، آمریکا و رژیم صهیونیستی منطقه خاورمیانه را از دست دادند و می‌خواهند باردیگر آن را پس بگیرند که ملت ایران نقشه های آنان را نقش برآب می کنند.
وی گفت: ملت ایران اسلامی در طول 36 سال گذشته بارها نشان داده اند که تابع اوامر مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب هستند.
اسلاملو ادامه داد: روز 22 بهمن روز مرگ دنیای استکباری و نشان دهنده بلوغ و شعور ملت قهرمان ماست.
وی تاکید کرد: با توجه به دشمنی بیشتر یاوه گویان ضروری است تا امسال حضورگرم ‌تر و پرشورتر داشته باشیم.
معاون فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز گفت: انقلاب ما در طی این 40 سال دستاوردهای بسیار خوبی داشته به طوریکه در تکنولوژی IT، تکنولوژی فضایی، سلول های بنیادین، انرژی هسته ای و... پیشرفت های غیرقابل تصوری داشته ایم.
سرهنگ پاسدار عباس نمکی افزود: پیش از انقلاب در هر کدام از این موارد به صورت خیلی نسبی اقداماتی داشتیم، ولی اکنون به برکت این انقلاب و با حس مقاومتی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مردم ما ایجاد کرد به این باور رسیدند که باید مقاومت کنند.
وی اظهار داشت: حتی در موضوعات اخیر در برجام زمانیکه مسئولین ما با آن ها توافقاتی را داشتند ولی اکنون می بینیم که دشمنان خیلی راحت به بی راهه می روند و از تعهدات خود سرباز می زنند.
نمکی ادامه داد: در جریان دیگری که به موازات برجام شروع شد و نیروهای تکفیری و داعش خودی نشان دادند و حرکت ما مقابله با آن ها بود، که آنجایی که مقاومت نشان دادیم، پایداری داشتیم و شهدای زیادی در این راه داشتیم و اعتقاد کاملی به اصول اولیه انقلاب و نهضت اسلامی داشتیم پیروز و سربلند بیرون آمدیم.
وی گفت: اکنون برای اینکه پیروز و سربلند از تمام موانع بیرون بیاییم و انقلابمان رو به صعود باشد نیاز به مقاومت، پایداری و تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری، همدلی و یکپارچگی داریم.
معاون سپاه استان البرز افزود: در فردا روزی نیز این انسجام، اتحاد و یکپارچگی را یکبار دیگر تمام مردم ایران به منصه ظهور می رسانند و با این حرکتشان یک مشت محکمی بر دهن استکبار، صهیونیست و تمام غربی هایی که بدخواه نظام جمهوری اسلامی هستند می زنند، که به برکت خون معظم شهدا و مردمش به دست آمده را نشان خواهند داد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز نیز با دعوت مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: انقلاب اسلامی ایران عصاره تلاش ۱۴۰۰ ساله شیعه برای تشکیل حکومت اسلامی بوده که همه مردم را با اتحاد کلمه زیر پرچم توحید گردآورد و گفتمانی ارائه داد که توان تغییر در صحنه جهانی را نیز دارد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی افزود: انقلاب اسلامی قطعه ای اصیل از تفکر سیاسی و اجتماعی اسلام ناب محمدی (ص) است که اقیانوس ایثار و اخلاص را در پهنه حیات جامعه بشری ایجاد و دل های آزادی خواهان را تا رسیدن به ساحل نجات و تشکیل حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) همراهی می کند.
این مسئول گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره تلاش کرده اند تا مسیر رشد و تعالی آن را مسدود کنند که به لطف الهی و در سایه رهبری پیامبر گونه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و بصیرت عمیق مردم متدین و انقلابی ناکام مانده اند.
صالحی افزود: ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال‌ های گذشته با حضور ماندگار خود بار دیگر در سایه‌ رهبری داهیانه‌ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای بار دیگر با آرمان‌ های امام راحل و شهدا تجدید میثاق می‌کنیم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز یادآور شد:واقفان ، مدیران ، کارکنان اداره اوقاف البرز هم همگام با مردم در این گردهمایی بزرگ ملی، حضوری پررنگ خواهند داشت.



8029/ 6156 خبرنگار: حکیمه کشاورز* نوشین طهماسبی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.