رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در حاشیه برگزاری این مسابقه به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت کونگ فو بانوان با حضور 100ورزشکار از 12 استان کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در حال برگزاری است.
رضا حیدری افزود: استان های زیادی متقاضی حضور در این رقابت ها بودند که ما به خاطر محدویت ها توانستیم 12 تیم را انتخاب و وارد رقابت ها کنیم.
وی ابراز امید واری کرد که در سال های آتی با وجود میزبانان خوبی مثل استان البرز بتوانیم تیم های بیشتری را در این رقابت ها شرکت بدهیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز هم با اشاره به آمادگی این استان برای رقابت های مختلف ورزشی به خبرنگار ایرنا گفت: ما در زمینه پرورش قهرمانی کشور قدم های خوبی برداشتیم و برگزاری اینگونه مسابقات مشوق بزرگی برای فرزندان البرز برای طی کردن مسیر های قهرمانی و رسیدن به رتبه های بین المللی است.
امیر غفرانی از سرمایه گذاری برای ورزش های قهرمانی و تلاش برای استعداد یابی خبر داد و افزود: امسال ازمحوری ترین برنامه های ما کشف استعداد های ورزشی در مدارس است.
نماینده مردم ساوجبلاغ هم به حمایت مجمع نمایندگان البرز برای توسعه ورزش اشاره کرد وگفت: به نتیجه رسیده ایم که مهمترین راهکار برای رسیدن به سلامت جامعه هزینه در بخش ورزش است.
محمود بهمنی افزود: تلاش می کنیم از هر راهی بتوانیم به افزایش اعتبارات ورزشی کمک کنیم تا شاهد قهرمانی فرزندان البرز باشیم.
نایب رئیس فدراسیون کونگ فو کشور گفت: مسابقات در رده سنی جوانان و نوجونان با سبک های مختلف و در وزن های مختلف برگزار می شود.
فاطمه شهریاری با بیان اینکه مسابقات هفته اول تا سوم را امروز آغاز کردیم، افزود: تیم کرمان مقام اول ،سپهر فارس دوم و اسطوره البرز در بخش جوانان به مقام سوم رسید.
وی اظهار داشت: در رده نوجوانان هم اسطوره البرز مقام اول، هیات کونگ البرز مقام البرز مقام دوم و حججی مشهد مقام سوم را از آن خود کردند.
نایب رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی همچنین با تاکید بر سطح بالای برگزاری مسابقات تصریح کرد: 15 نفر از داوران برتر و بین المللی این مسابقات را داوری می کنند و نفرات برتر برای شرکت رقبابت های بین المللی دعوت می شوند.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.