به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی در نخستین نشست شورای مشارکت های مردمی استان البرز که عصر سه شنبه در سالن استانداری البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: اصحاب رسانه استان البرز عملکرد قابل قبولی را از خود به منصه ظهور گذاشته اند.

وی با تاکید بر اینکه حضور و فعالیت خیرین در عرصه وظایف محوله بر سازمان بهزیستی و کمک به این سازمان شایان تقدیر است، افزود: فعالیت در حوزه بهزیستی که افراد ناتوان و معلول را تحت پوشش خود قرار داده اند با سختی های فراوانی همراه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بیان کرد: معلولان بیشماری در کشور وجود دارند که از ظرفیت های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بالایی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل خیرین در بخش های مختلف نظیر فعالیت های مورد نظر سازمان بهزیستی، تصریح کرد: استفاده خیرین اصناف مساعدت ویژه ای در این بخش به همراه خواهد داشت.

حقیقی طرح مشارکت های مردمی در خصوص تامین امنیت را یکی دیگر از امور مورد توجه دولت برشمرد و گفت: استفاده از شیده های نوین برای رسیدن به اهداف عالی مد نظر الزامی است، می توان با تعیین نظام نامه از ظرفیت خیرین در بخش های گوناگون استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ادامه داد: ارائه طرح های عملیاتی دستگاه های اجرایی، ارگان و بانک های مختلف به موجب جلب مشارکت بخش خصوصی راه گشاترین اقدام در خصوص برون رفت از مشکلات موجود در استان البرز است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت بیشتر سمن خیرین مدرسه ساز در خصوص مدرسه سازی در روستاهای استان البرز، گفت: مکانیزیم عملیاتی برای جلب مشارکت شهرداری وشورای شهر با سازمان بهزیستی تهیه و تدوین شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717407
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.