به گزارش ایرنا، سید علی اکبر طهایی که در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج به ظرفیت های تولیدی و اشتغال در کشور پرداخت و افزود: هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران چرخه تولید تبریک می گوئیم زیرا این عزیزان با مشکلات مختلف در فرآیند تولید اشتغال کشور فعالیت دارند.
وی گفت: برای حمایت از تولید کشور باید کالای ایرانی بخریم تا در کشور تولید و اشتغال تقویت شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت انتخابات در ایران اسلامی اظهار داشت: مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می زنند.
وی بیان داشت: انتخابات صحنه حضور ملت ایران است و این ملت هر بار با حضوری پرشور به میدان آمد و از اسلام ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده است.
طهایی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در 39 سال گذشته توطئه های مختلفی را پشت سر گذاشته که مهمترین رمز ناکامی این توطئه ها
، وحدت و ولایت مداری بوده است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون حضور مردم در صحنه موجب حنثی شدن توطئه ها و هجمه های امپریالیسم، صهیونیسم و استکبار شده یاد آور شد: ما ایرانیان میراث دار انقلاب امام خمینی (ره) هستیم که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اجازه نمی دهیم دشمن به کشور آسیب بزند.
طهایی گفت: خلق حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان از تعهد و وفاداری این ملت به ایثار شهدا، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان است.
وی بیان کرد: مهمترین دغذغه هر ایرانی در انتخابات آینده باید مشارکت حداکثری باشد زیرا همه بد خواهان ایران اسلامی به دنبال این هستند که انتخابات در ایران کم رنگ باشد.
معاون اجتماعی فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاهی اجتماعی اضافه کرد: درانتخابات باید نگاهی خاص به عملکرد افراد داشت.
طهایی در بخش دیگری از سخنانش به دیدار مردم و مسئولان از خانواده معظم شهدا و جانبازان اشاره کرد و یاد آور شد: همه ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم که ضرورت دارد با سرکشی از آنان بخشی از دین خود را ادا کنیم زیرا امنیت، آسایش، اقتدار ، رشد و توسعه کشور منوط به ایثار این عزیزان است.
2819/6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.