سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: اصحاب رسانه با داشتن تکنولوژی، می‌توانند مدیران را نسبت به کشف حقایق پنهان و واقعیت‌های پشت پرده آگاه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ناجی امروز چهارشنبه در نشست استاندار، فرمانداران و معاونان استانداری البرز که با خبرنگاران استانی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به سرعت زیاد تغییر و تحولات، معمولا مدیران، ناخودآگاه از این فرایند، عقب می‌افتند که در این میان نقش رسانه‌ها قطعا در آگاهی و سرعت انتقال اطلاعات به مسئولان و مدیران، تاثیرات لازم و خوبی خواهد داشت.

وی افزود: تاثیر سرعت تحولات نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر دنیا، امر بدیهی است و برای جبران آن، تکنولوژی در کنار سرعت تحولات، کمک می‌کند که مدیران بتوانند با همیاری اصحاب رسانه و خبرنگاران نسبت به کشف حقایق پنهان و واقعیت‌های پشت پرده، دست پیدا کنند.

ناجی گفت: واضح است سیاستمداران به طور خاص و مدیران حوزه‌های مختلف، نگاه ویژه ای به این مساله داشته باشند و با توجه به اهمیت خبر و رسانه، توجه ویژه به حوزه فعالیت رسانه ای، لازم و ضروری خواهد بود.

ناجی با اشاره بر اینکه اهمیت رسانه‌ها، مورد تایید و تاکید استاندار البرز است، اذعان داشت: با توجه به شناخت و حساسیت شهبازی نسبت به اهمیت اطلاع رسانی، امید می رود در دوره خدمت رسانی به مردم استان البرز، متعهد به انجام ماموریت های ویژه خود باشیم و برای امنیت، رفاه و آسایش مردم و توسعه این استان، اقدامات موثر، انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.