به گزارش ایرنا، در این مانور 700 دانش آموز دختر پیشتاز تشکل های سازمان دانش آموزی نظرآباد در محل باشگاه مهر فرهنگیان نظرآباد گردهم آمدند و بار دیگر با امام (ره )، شهدای گرانقدر و ولایت فقیه تجدید پیمان کردند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نظرآباد در این آیین گفت: به برکت انقلاب، زنان در ایران اسلامی هویت پیدا کردند به گونه ای که هم اکنون در عرصه های مختلف برای رشد و تعالی کشور گام بر می دارند.
کبری شیخ حسنی اظهارداشت: مهمترین رسالت زن ایرانی تربیت فرزندان صالح، تلاش برای ایجاد آرامش و امنیت در کانون خانواده و کمک به حمایت کالای ایرانی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است.
وی یادآورشد: دانش آموزان دختر نیز برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن باید هوشیار باشند و با حفظ حجاب اسلامی و رفتار مناسب نشان دهند که روی توطئه های فرهنگی آنان خط باطل می کشند.
وی ادامه داد: دختر ایرانی در کنار درس خواندن نیاز به فراگیری مهارت های لازم در زندگی دارد تا بتواند در آینده یک خانواده را مدیریت کند.
وی رسالت دانش آموزان پیشتاز در مدارس را آموزش دادن نکات تربیتی و مهارتی به سایر دانش آموزان و همچنین کمک کردن به دیگران عنوان کرد.
رئیس سازمان دانش آموزی البرز نیز در این آیین گفت: بارزترین ویژگی دانش آموزان پیشتاز و مربیان آنها و کلیه عواملی که در سازمان دانش آموزی مشغول خدمت هستند،کمک به همنوعان بدون هیچ چشمداشتی است.
محسن صادقیان بیان داشت: این مجموعه با الهام از آموزه های قرآنی همواره، نماز،تلاوت قرآن کریم و انفاق به نیازمندان را سرلوحه کار خود قرار داده است.
این مانور دانش آموزی با فعالیت های امداد ونجات ، رژه ، دعا و نیایش همراه شد.
آموزش و پرورش نظرآباد حدود 28 هزار دانش آموز دارد.
2819/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.