به گزارش ایرنا، عزیزالله شهبازی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان طالقان با تاکید بر برخورد آگاهانه و هوشیارانه مردم با شرایط کنونی کشور، افزود: هجمه های سنگین دشمنان در بعد اقتصادی ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی را در کشور دوچندان کرده است.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی که دشمنان نظام اسلامی با هدایت استکبار جهانی شرایط تحریمی و اقتصادی سختی را وارد کرده اند ، می طلبد که با وحدت و همدلی با تحقق عملی اقتصاد مقاومتی آنها را ناکام کنیم.
شهبازی گفت: در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های بسیاری از سوی دشمنان نظام اسلامی شاهد بودیم که تمام آنها با همدلی و بصیرت مردم نقش برآب شده است.
وی در ادامه به ویژگی های شهرستان طالقان اشاره کرد و افزود: این شهرستان از فضای معنوی و تدین ویژه ای برخوردار است و علمای بزرگ دینی در آن پرورش یافته اند.
شهبازی خاطرنشان کرد: پتانسیل های قابل توجه طالقان در حوزه های مختلف از جمله گردشگری نیازمند برنامه ریزی هرچه مدون تر برای رشد و توسعه دارد.
جواد صادقلو فرماندار طالقان نیز در این نشست گفت: دشمن با برگزاری باشکوه چهلمین سالگی انقلاب اسلامی شکست بزرگی خواهد خورد و امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته مراسم دهه فجر برگزار شود.
وی افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در چهل سالگی این رویداد بزرگ به بهترین شکل تبیین کرد و دستاوردهای دستگاه های اجرایی در سه بخش ملی، استانی و شهرستانی دسته بندی شود.
در این نشست علی زعیم بعنوان معاون فرماندار طالقان معرفی شد.
طالقان مرکز شهرستان طالقان در استان البرز است، این شهر در منطقه‌ای ییلاقی در میان رشته کوه البرز و در 120 کیلومتری شمال غربی تهران قرار گرفته‌است.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.