معاون برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری در جمع کارکنان این معاونت در حرم مطهر حضرت امام(س) گفت: اجرای احکام اسلامی، بدون نظام اسلامی محقق نمی شود و ضامن اجرای احکام اسلامی، ولایت مطلقه فقیه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبری جماران، 'محمد ابراهیم عزیزی' روز سه شنبه در مراسم تجدید میثاق کارکنان معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری در حرم مطهر حضرت امام(س) افزود: نظام جمهوری اسلامی، یادگار امام راحل است و ولایت فقیه نیز یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه جمهوری و اسلامی دو امر تفکیک ناپذیرند اظهار داشت: در زمان امام خمینی (ره) آزادی واقعی محقق شد و آزادی یعنی آزاد شدن از شیطان و نفس است .
عزیزی گفت: صراط مستقیم در بندگی خداست و صراط مستقیم انقلاب نیز راه و روش امام (ره) است.
وی یکی از راهبردهای امام (ره) را حمایت از قانون اساسی ذکر کرد و افزود:راه و روش امام در ابعاد مختلف براساس مبارزه با فقر و فساد و کم کردن فاصله طبقاتی تبیین شده است.
معاون برنامه ریزی و راهبری ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: به برکت امام (ره) و ولایت فقیه راه روشن در قانون اساسی به خوبی تبیین شده است و این راه با هدایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش امام خمینی (ره) را بزرگترین فجر آفرین و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) دانست و گفت: شخصیت بزرگ امام راحل را نمی توان در قالب کلمات و عبارات توصیف کرد.
عزیزی تصریح کرد: در این مکان مقدس با امام راحل پیمان می بندیم که راه ایشان و شهدا را ادامه دهیم .
معاون، مدیران و کارکنان معاونت راهبردی و برنامه ریزی ریاست جمهوری روز سه شنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن اهدای گل و قرائت فاتحه با بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.