به گزارش ایرنا، ' محسن مهرعلیزاده ' روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید در نحوه برخورد با ارباب رجوع در ادارات و رفع مشکلات مردم تغییرات اساسی انجام شود، افزود: باتوجه به مسائل روز، تحریم های جدید و سخت گیری بانک های بین المللی، مدیران باید بدون نگرانی از اثرات منفی این شرایط بر اوضاع کشور، حرکت پرشتاب داشته باشند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طی 40 سال گذشته موفق شده از شرایط بسیار دشوار با موفقیت عبور کند افزود: در سن 40 سالگی انقلاب که نظام جمهوری اسلامی ایران به بلوغ کامل عقلی، سنی، دانش و برنامه ریزی و کار رسیده است قرار داریم و به یقین نظام جمهوری اسلامی می تواند از این شرایط به خوبی عبور کند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه درک ما در مورد مسائل موجود در جامعه باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد، اظهارکرد: برخی از مشکلات در استان و برخی در سطح ملی قابل حل است.
وی افزود: امروز دشمنان در صدد سنگ اندازی در جامعه هستند و باید نشان دهیم که دشمنان به هیچ وجه نمی توانند در عزم و اراده مردم خللی وارد کنند زیرا مردم، کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به یک قوام و دوام و عزت محکمی رسیده و می تواند خود را اداره کند.
مهرعلیزاده با بیان اینکه تلاش دشمنان در راستای کاهش درآمدهای کشور ممکن است در ابتدا ما را با مشکلاتی مواجه کند، افزود:‌ این ابتدای کار است و به اعتقاد من بهترین مسیر را برای ایران باز خواهد کرد و باعث خواهد شد تا به توانایی های داخلی، قدرت، توان مردم، تولید داخلی، قابلیت ها و امکانات داخل کشور بیشتر توجه کنیم.
مهرعلیزاده افزود: سنگ اندازی دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی در اجتماع و در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.
وی گفت: در این شرایط مدیران باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارائه خدمات به مردم را احصا و در این مسیر حرکت کنند.
جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان روز پنجشنبه به ریاست استاندار و با حضور معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی و مدیران دستگاهای استان برگزارشد.
در این جلسه مصوبات کارگروه امور زیربنایی استان به تصویب رسید و تدوین سند توسعه شهرستان های اردستان، دهاقان، تیران و کرون و نجف آباد به جلسه ارائه شد.
8114 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.