به گزارش ایرنا، فضل اله صلواتی شامگاه پنجشنبه در آیین ضیافت اعضای خانه مطبوعات اصفهان افزود : از اواخر سال گذشته شرایط در کشور به گونه ای پیش رفته که گویی گرد و غبار یاس و نا امیدی بر جامعه پاشیده شده است.
وی با اشاره به تهدیدات آمریکا و موضع گیری های سیاسی در منطقه، ادامه داد: در طول 40 سال انقلاب دشمن می خواسته ما را مایوس کند و لذا همواره وعده می دادند یک هفته، یک ماه، یک سال، 10 سال دیگر انقلاب از بین می رود.
این فعال اصلاح طلب خاطر نشان کرد: وظیفه قلم به دست ها آن است که در چنین فضایی جامعه را زنده نگاه دارند و آن نویسندگانی که ملت، ایران، اسلام، شیعه و انسانیت را دوست دارند و برای قلم اصالت قائل هستند، باید هزینه کنند زیرا رسالت ما حفظ و رشد دادن ایران است
وی گفت: مردم ما تا امروز ایستاده اند و از این به بعد نیز خواهند ایستاد زیرا دستور به مقاومت و ایستادگی در سوره هود از جانب خدا به پیامبرش نیز داده شده است.
صلواتی خاطر نشان کرد: برخی می گویند کار اصلاحات دیگر تمام شده است زیرا تمام امکانات اعم از شوراهای شهر، مجلس و دولت را در اختیار داشته اند و کاری نکرده اند.
وی تاکید کرد: همان کسانی که این افراد را بر سر کار آورده اند امروز نیز می ایستند و بهترین ها را روی کار می آورند.
وی یادآوری کرد : اصولگرا و اصلاح طلب در رای با هم اختلاف دارند ولی همه فرزندان این میهن و دارای تفکر اسلامی و دینی هستند.
ضیافت افطاری اصحاب رسانه اصفهان با حضور کواکبیان رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور، خبرنگاران و مدیران نشریات و رسانه های اصفهان برگزار شد.
/7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.