به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'حسن دهشیری' در خطبه های نماز جمعه اردستان بیان کرد: جامعه از نظر وضعیت معیشتی و نبود اشتغال برای جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاهی در فشار است و درخواست های به حق شرعی و قانونی مردم باید رسیدگی شود.
وی با تاکید بر تلاش مسئولان شهرستان برای استفاده از حمایت های استاندار اصفهان در راستای احیای کارخانه ها و کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل اردستان افزود: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا کنون شاهد فتنه های زیادی بود اما دی ماه امسال فتنه ای پیچیده تر ساماندهی شده بود که با حضور به موقع ملت مسلمان و بصیر ایران در صحنه خنثی شد.
امام جمعه اردستان بیان کرد: آمریکا، صهیونیسم، برخی کشورها در منطقه و منافقین در این مثلت شوم فتنه شرکت کرده و نیت های پنهان خود را آشکار ساختند که تنها حضور آگاهانه مردم موجب شد تا شکست خورده و کاری از پیش نبردند.
او گفت: ناآرامی ها نشان داد که همچنان آمریکا و طرفدارانش دشمن شماره یک ایران هستند و کسانی که توهم ارتباط با آمریکا دارند، باید بدانند که آنها هرگز دوست خوبی برای ما نخواهد شد.
حجت الاسلام دهشیری اضافه کرد: آمریکا هر چه علیه ایران فتنه انگیزی کند، شکست خواهد خورد و از این رو به جای تمرکز بر اجرای حقوق بشر غربی در ایران، باید نخست به فکر اجرای حقوق بشر در کشور خود و دیگر کشورهای غربی باشند که هر روز تعدادی از شهروندانشان توسط پلیس کشته می شوند.
وی در ادامه نیز با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی، از خدمات وی به اسلام و انقلاب و نقش آفرینی در عرصه سازندگی کشور قدردانی کرد.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.