به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز جمعه در اولین دیدار خود در دور برگشت لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر سیاه جامگان قعرنشین در اصفهان به میدان رفت.
شاگردان قلعه نوئی در تلاش بودند تا هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنند ولی از سوی دیگر شاگردان رضا عنایتی نیز با انگیزه بالا به اصفهان سفر کرده بودند.
بازی با حملات تیم مهمان آغاز شد و در ادامه شاگردان قلعه نوئی نیز تلاش کردند تا توپ و میدان را از آن خود کنند. نیمه نخست بدون آنکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم تیم ذوب آهن فشار خود را بر روی تیم مهمان افزایش داد ولی حملات این تیم موفق نبود و دروازه سیاه جامگان بسته ماند.
این دیدار سرد و بی روح که در بیشتر دقایق توپ در میانه میدان در جریان بود، در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت. ذوب آهن با این تساوی 20 امتیازی شد و سیاه جامگان نیز به امتیاز نهم خود دست یافت.
قضاوت این دیدار را جواد رحیم زاده برعهده داشت و سجاد طوری و براتعلی مولوی کمک داوران این دیدار بودند. داور در این دیدار به روح الله سیف اللهی(30)، حسین بادامکی (53) و هانی هاشمی (65) بازیکنان تیم سیاه جامگان کارت زرد نشان داد.

** ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، محمدرضا حسینی، ربیع عطایا(55- قاسم حدادی‌فر)، مرتضی تبریزی(62- اسماعیل شریفات)، بختیار رحمانی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و کی روش استنلی
سرمربی: امیر قلعه نویی

** ترکیب سیاه‌جامگان:
محمد حسن عین افشار، مهدی عسکری، هانی هاشمی، محسن آقایی، پیام ملکیان، مصطفی احمدی، کریم احمدی، کیوان امرایی، حسین بادامکی(63 امیرمحمد پناهی)، روح الله سیف اللهی و یونس شاکری
سرمربی: رضا عنایتی
8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.